En liten utblåsning

Alaskahusky

Elsker forumet
Marsmellows-15
Sorry, men må tømme meg ett eller annet sted.

Første morsdagen min og hadde i tillegg bonusbarnet, men fikk ikke noe. Ikke en gang en kopp te. Fikk slengt et "forresten, gratulerer med morsdag. Jeg har glemt å si det kanskje" kl 23 på kvelden. Ikke noe valentine kos heller. Dette var etter han hadde vært med en kompis på kvelden.
På mandag ga jeg han blomster og lakrisgodis fordi vi hadde kranglet og fikk "åh, bare gi meg dårlig samvittighet for å ikke gi deg noe på valentinsdagen"
Det var kun ment hyggelig, men fikk ikke noe takk.
I morgen går han ut i permisjon og siden jeg fikk sparken i min permisjon står jeg uten jobb. Jeg har gjort så og si ALT i huset og med frøkna hele tiden og står alltid opp med henne. Jeg sa for lenge siden at hvis han mener jeg skal gjøre alt når jeg har permisjon skal han gjøre alt når han har permisjon.
Men nå sa han at han skal ikke stå opp med henne hver dag, jeg er jo tross alt hjemme. Dette gjelder så klart husarbeid også. Han er nå hos en kompis.

Blææææh.... måtte bare få det ut. Det er en million ting før dette. Føler meg så ekstremt lite satt pris på!

Hater å kjenne på følelsen at jeg mener jeg fortjener bedre.

Ta deg en husmorferie. ;) Stikk av i et par uker og si at du forventer at alt skal være på stell når du kommer hjem. Ryddet og vasket, og barna skal være glade og fornøyde. ;)

Bør forresten ikke si hva jeg tenker om mannen din etter å lese dette.. :rolleyes:

Jeg har selv måttet ta ganske mange prater med mannen om forskjellig. Det har bedret seg litt.

Min er også ganske håpløs. Nå fikk jeg morsdagsgave da, men han mente at det ikke var hans jobb å ordne det siden jeg ikke er mora hans. Jeg føler at jeg er mora hans, så lite hjelpsom som han er. Her gjør jeg alt for å si det sånn. Valentine feirer vi ikke selv om han har pleid å kjøpe blomster, men det er faktisk jeg som er mest imot å feire den dagen. Jeg står alltid opp med lillegutt og ordner han. Uansett når han måtte våkne. Han påstår han ikke hører han og at jeg reagerer for fort, også mener han at siden han jobber, så er det han som skal ha mest søvn. Jeg jobber også da, men det teller visst ikke. Lista er lang, men jeg stopper her ;)

Hva om du bare kutter ut å vaske klærne hans, ikke lag mat til han, kun til deg selv, rydd og vask kun etter/for deg selv.
Gi klar beskjed at dere har ansvar for barnet annenhver dag. Spark han ut av senga når ungen våkner, nekt å stå opp.

Bør forresten ikke si hva jeg tenker om mannen din etter å lese dette.. :rolleyes:

Jeg har selv måttet ta ganske mange prater med mannen om forskjellig. Det har bedret seg litt.
For å si det sånn, han bør absolutt vite hva jeg tenker om saken. Har luftet temaet både en og to ganger, men bor tydeligvis med en tenåring som ikke har lært at husmoefeen ikke eksisterer -.-

For å si det sånn, han bør absolutt vite hva jeg tenker om saken. Har luftet temaet både en og to ganger, men bor tydeligvis med en tenåring som ikke har lært at husmoefeen ikke eksisterer -.-

Da må du nesten stå hardt mot hardt. Enig med Sunflower, gå til streik. Vask bare ditt og barna sitt osv. Fortell han at dette er helt latterlig. Du er ikke moren hans.

Sånn kan dere jo ikke ha det!
Kan en prat med familievernkontoret vært en idé?
Han liker ikke å snakke med fagfolk om problemer. Vi har gått sammen 2 ganger tidligere og han blir bare musestille og samtykker uten å mene det når han først sier noe.
Æsj. Ikke vet jeg.

Han liker ikke å snakke med fagfolk om problemer. Vi har gått sammen 2 ganger tidligere og han blir bare musestille og samtykker uten å mene det når han først sier noe.
Æsj. Ikke vet jeg.
Helt seriøst, gå til streik. La han gå i dine sko!
Han har antagligvis en mamma som fortsatt tørker han i ræva om hun får mulighet... Egentlig bør du skylde på henne.. :P

Helt seriøst, gå til streik. La han gå i dine sko!
Han har antagligvis en mamma som fortsatt tørker han i ræva om hun får mulighet... Egentlig bør du skylde på henne.. :P
Morsomt du sier det! Gikk til streik når han ikke gadd å brette klesvasken. En uke senere fikk vi besøk av foreldrene hans og gjett hvem som brettet klærene? Moren!

Jeg presiserte at det var hans tur og han har utsatt det en uke så han SKAL ta det...

Provoserende å lese! Har du mulighet så hadde jeg tatt meg en liten ferie. Men det krever jo selvsagt at du vet at barnet kommer til å få det det trenger.

Morsomt du sier det! Gikk til streik når han ikke gadd å brette klesvasken. En uke senere fikk vi besøk av foreldrene hans og gjett hvem som brettet klærene? Moren!

Jeg presiserte at det var hans tur og han har utsatt det en uke så han SKAL ta det...

Kanskje neste steg er å si at det frister ikke å ha sex med en som fortsatt er 14 år i hodet. Det er i hvert fall fryktelig usexy for meg. En skikkelig mann drar sitt lass i heimen.

Jeg ville blitt kjempe lei meg! Jeg vet morsdag og valentinsdagen er handelstandens dager men symbolsk er det dagen vi skal bli litt satt pris på for alt vi gjør og gjorde under svangerskapet mener nå jeg.. :/

Kanskje neste steg er å si at det frister ikke å ha sex med en som fortsatt er 14 år i hodet. Det er i hvert fall fryktelig usexy for meg. En skikkelig mann drar sitt lass i heimen.

Enig med deg! Det er helt tørke i heimen her i de periodene der mannen tar lite ansvar! Jeg har ikke sex med småbarn!
Her klaget mannen på at skittentøyskurven ikke sro på soverommet, som svar på min klaging over at han ikke kastet de skitne klærne i skittentøyskurven. Så jeg kjøpte en ekstra til han, slik at en alltid står ved hans side av senga. Men havner klærne der de skal? Nei! De ligger på gulvet... ved siden av skittentøyskurven.....!!!

Altså stå hardt mot hardt . Hadde ikke mekka å være sammen med slike unger. Gubben er ikke perfekt men han gjør sitt selv om han ikke har permisjon ennå

Stå opp tidlig hver dag og stikk ut av huset en periode. Sett deg på kafé, biblioteket eller hos noen du kjenner. Din jobb nå er jo å være jobbsøker, ikke hushjelpen og barnepiken hans.
Forvent å kom hjem til ryddig hus og ferdig middag

Back
Topp