En liten utblåsning

nemoen

Glad i forumet
Blir så forbanna at eg bare får lyst å grina, matlysten e fremdeles ikkje på topp, men e mye eg faktisk har lyst på, probleme e bare at sambo rett å slett drite en lang i ka så frisyre å ikkje, han meine at spise eg ikkje d han lage kan d bare ver... Hjelpe ikkje å komma me forslag heller for han lokke øyrene totalt å spør ikkje om d e noe eg kunne tenke meg, nei når han føle for d går han bare ut på kjøkken å lage middag, å vis eg seie et ord om at eg ikkje vil ha d eller d friste ikkje eller noe sånn så blir han fly forbanna å lage d te seg sjøl så kan eg bare ha d så godt.... Kan han ikkje forstå at d ikkje e bare bare å ver gravid med dårlig matlyst å at når noe friste blir du skuffa når du ikkje får det... Eg føreslo å kjøpe hamburger å pomfri i dag for det friste sinnsykt mye, å vis d hadde vert han så fikk lyst på vet eg han bare hadde kjørt å kjøpt det, men når eg en sjelden gang spør blir d nei, d e dyrt.... Arg... Frustrert og oppgitt...

Eg e kanon sulten å så sitte han å spise mitt forran tryne på meg, å han vet at d einaste ænt eg kan få tak i som ikkje har bil e brød... Blir sint her eg sitte...

Herre gud, men det virke som du har en lite hensynsfull mann altså! Kom hit du så skal jeg lage deg akkurat det du har lyst på:) har mye jeg kan by på:) Håper alt ordner seg til slutt uansett å dere blir enig om mat selv om alt ser håpløst ut. er desverre veldig vanskelig for disse karene å skjønne hvordan vi har det.

AudiMamma skrev:
Herre gud, men det virke som du har en lite hensynsfull mann altså! Kom hit du så skal jeg lage deg akkurat det du har lyst på:) har mye jeg kan by på:) Håper alt ordner seg til slutt uansett å dere blir enig om mat selv om alt ser håpløst ut. er desverre veldig vanskelig for disse karene å skjønne hvordan vi har det.

Skulle gjerne kommet ja;) blir jaffal ingen middag på meg i dag, han har spis alt å d var d vi hadde hjemme, å må kunne kjøre for å få tak i noe å d gidder jaffal ikkje han... Så får nøye meg med skive i dag:( håper d blir bedre di dagene som kommer:( han kan være hensyns full og men har ikkje vert d nå for tiden:(

Hmmm...ikke bra... Har du ikke lappen å kan kjøre selv da..?

AudiMamma skrev:
Hmmm...ikke bra... Har du ikke lappen å kan kjøre selv da..?

Nope:( vi kjøpte hus først så blir d lappen etter vert, om noen år...

Hmmm...da så...da er ikke lett. Vet ærligtalt ikke hva jeg skulle gjort om jeg ikke hadde hatt lappen å bil selv altså...taxi neste da..?

Huff.. Det hørtes ikke helt greit ut. Tror du må ta en liten alvorsprat med denne mannen din. Er ikke slik de skal behandle oss gravide damer..

Håper han skjønner det etterhvert og det blir bedre :)

Den mannen trenger å strammes opp en del du....! Hadde mannen min gjort det, hadde han fått så ørene flagra ;)

å fytti... Det hadde vært uakseptabelt her i huset!!!! Han hadde fått så øra hadde flagret... Utrolig barnslig og respektløst av ham!!!

Ja mannfolk er som små barn av og til, er ikkje så kjekt når han har sånne perioder, egenlig kan han være utrolig følsom og omtenksom men han bruker alle sine krefter på jobb og da gidder han ikkje bruke tid på verken meg eller småtten når han endelig er hjemme:( han sier han trives så godt i den jobben, men jeg er stygt redd for at han kommer til å bli utbrent i den jobben akkuratt som broren gjorde i samme stilling før han tok over:( begge di mener at han ikkje kommer tilå gjøre det, fordi han ikkje jobber like mye som broren gjorde, men broren hadde bare seg selv og tenke på, ikkje familie eller to hunder som også krever krefter... :( kan liksom liksom ikkje gjøre så mye annet enn å håpe han får seg en smell så han ser ka han egentlig holde på me:( men håpe ikkje d går ut over oss da:(

hmm.. møkkamann var det første jeg tenke da jeg leste innlegget ditt, men er mulig jeg er litt sint og hormonell i dag.. men litt møkkamann syns jeg det virker som han er i alle fall..
Og innmari kjipt å sitte der sulten og bare ha SÅ lyst på ett eller annet, og så har man ingen mulighet til å få tak i det fordi mannen ikke er "i humør til det"..
Men har du ingen andre i nærheten som du kan ringe som kanskje kan hjelpe deg? F.eks noen som kan dra på butikken for deg siden mannen er så "sidrompa" (som vi sier det her i nordnorge ;) ). Eller så får du benytte sjansen neste gang dere er på butikken og hamstre inn div. varer du vet du får lyst på av og til, så kan du ha de liggende til neste gang mannen er dum og bare lager det han selv har lyst på til middag..

Masse lykke til, hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg nok tuppet han såppass i ræva at han hadde tenkt seg om to ganger neste gang han gikk på kjøkkenet for å lage middag bare han hadde lyst på..;)

Han e egentlig veldig snill og omtenksom men har hatt ein periode over en tid nå hvor han har jobba veldig mye, å det begynnte leeenge før jul, og før sommeren, ja faktIsk fra han bytta over til den butikken, han jobber så mye at jeg i dag satte foten ned å inndirekte ga han beskjed enten jobb mindre eller finn deg en ny jobb så du klare ver her for guttungen din og meg, er derfor han ikkje gadd å bry seg for han e sliten og trøtt og når han er sulten blir han ennå verre... Så håper ting blir bedre før nestemann har tenkt seg ut..

Back
Topp