Tanrette
Glad i forumet
Er bare så utrolig lei BF til eldstemann!!! Han har ikke sett henne på 1 år nå i desember selvom jeg har gjordt henne tilgjengelig for han på tross av trusler av alle slag osv!! Men er jo alltid min feil at han ikke ser henne selvfølgelig, bare fordi jeg nekter han å ta henne med til england (han er engelsk) nå i novemer? Ukjent land ukjent fyr? Hva tror han!! Ikke kan han ta vare på henne alene heller! Har jo vært i kontakt med advokat igjen nå å søkt om ny rettsak her i Norge! Og advokaten min skrev tydelig at han ikke skulle kontakte meg privat! Hva gjør han? Får Mail om at han ville betale for meg, samboern å dattern til å komme til England en uke, han lyver Alltid spessielt om penger så skjønner jo at han bare vil det skal virke som han prøver!! Sier jo nei kom til Norge selvfølgelig, her kan han ikke finne på noe tull men da kan han ikke ta fri fra jobben?!? En helg bare!? Vet jo selvfølgeli det er løyn, han jobber nesten ikke! Men plutselig sier han at han ikke kan dra til Norge fordi han vil bli arrestert!! Why? Nei pga draps truslene har gjordt mot meg tidligere å noe med NAV!! NAV? Barnebidrag han ikke betaler da tenker jeg! Men blir vel ikke arrestert for å skylde Maks 11tusen?! Vel han hadde dette skriftlig ihvertfall!! Gud for en tulling! Så sier han hva med Spania? (begge foreldrene har hus det pluss det Snuppa er først) ja sier jeg fra 1-8 januar er det greit? Nei da skulle han til thailand med hele familien, planlagt 1,5 år siden ( Ehm nei da var jeg "sammen" med deg) Ååå Gud blir så provosert!! Men sa ihvertfall igjen å igjen at snakk med advokaten istedet kommer ingen vei ellers, IGJEN er det min feil da, du lar meg ikke se datteren min!! Prøvde være snill!! Jeg har penger å jeg VET du IKKE har det!!! Greit du gjør det så vnskelig så da gidder jeg ikke!!! Han har vært voldelig, Aldri brydd seg om dattern, hadde hun 1uke forje jul men ringe meg å sa hun skulle bli opperert (fordi jeg var på byen) holdt på med dette i tre dager, lillejulaften til førte juledag!! Alt var løyn!! De var da i spania, han sa han kom tilbake med henne før fordi hun var dårlig jeg MÅTTE komme på flyplassen (han viste jeg skulle ut den dagen) men han løy f+** meg om det å!! Sto å venta på datteren min på flyplassen som aldri kom!! Å nei har så mye at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne!!!! Skrive bok tror jeg!!! Tok passet hennes i england å nektet oss å dra så vi måtte i rettsak gjorde han å!! Nei guuud er så forbanna!!!!!! Sorry for mange skrivefeil:) iPhone lever sitt eget liv:)