En liten tur på sjukehuset..

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Etter å ha hvert utrolig dårlig hele kvelden, natta og dagen. Så bestemte jeg meg for å ringe føden. Etter mye overtaling fra termingruppen (face) til storebror. Jeg føltes som jeg hadde fryktelig omgangsyke, magen verket og jeg hadde utrolig vondt i hode. I tilegg greide jeg ikke å spise i det hele tatt. Fikk vell tving i meg en skive og noe saft is..

Etter mye om å men ringer jeg føde bare for å høre om det var noe grunn til beskymring. Og da ville de gjerne ha meg på en sjekk. Så da ble det å farte opp da. Tokk de normale testene og en ul.

Så da fikk vi se den utrolig aktive krabaten<3 Å guri så aktiv han skulle være! :P Var vanskelig å ta å måle hjertelyden hans fordi han bare sparket! Og fikk nesten ikke målt han for han lå jo ikke stille. Så han var alt bra med<3 Han ble målt til ca 2kg.

Meg derimot var også alt bra med (med tanke på svangerskapet), men var nok starten på en omgangsyke. Som i dag har begynt å vise sin "glans" Så da får vi se om det blir ny dager sengeliggendes.. Bah! Gleder meg ikke...

Bra alt sto til med babyen! Omgangssyke er grusomt! Men greit å sjekke det ut, søsteren min trodde hun hadde det for noen uker siden og det viste seg å være blindtarmsbetennelse. Det endte med at hele greia sprakk og at tarmene sluttet å virke. Hun har nå så vidt kommet til hektene igjen, så det er lurt å sjekke. God bedring til deg, håper det går fort over!

Bra alt sto til med babyen! Omgangssyke er grusomt! Men greit å sjekke det ut, søsteren min trodde hun hadde det for noen uker siden og det viste seg å være blindtarmsbetennelse. Det endte med at hele greia sprakk og at tarmene sluttet å virke. Hun har nå så vidt kommet til hektene igjen, så det er lurt å sjekke. God bedring til deg, håper det går fort over!

Så bra at det ikke var noe relatert til den lille! Omgangssyke er verste sort, håper du slipper lett unna. God bedring!

Så bra at det ikke var noe relatert til den lille! Omgangssyke er verste sort, håper du slipper lett unna. God bedring!

Back
Topp