Deltala
Forelsket i forumet
Hei alle sammen. Var litt rart å være her inne å lese om dette problemet som er så stort for så mange, og som de som ikke har vært borti det ikke aner noen verdens ting om. Man må ha vært igjennom angst og depresjon for å vite hva det dreier seg om. Går ikke an å forklares. Har vært igjennom flere år med depresjoner og medisinering, men er pr dags dato stort sett fornøyd og medisinfri. Har fått en vakker sønn for 5 mnd siden, samt at jeg har en sønn på 13 år, som er aldeles vakker. Har tunge dager innimellom, men når den grusomme klumpen kommer inni magen min og det føles ut som om den skal spise meg opp, prøver jeg å "ta rotta pån". Høres veldig rart og teit ut, men det funker for meg. Jeg ber den jævla klumpen om å ryke og reise og hvis det ikke skjer noe etterhvert da så utfordrer jeg den for å se hvem som er sterkest. Klumpen eller meg, og jeg vinner faktisk veldig ofte. Når jeg ser dette på trykk så ser det jo innmari teit ut, men det er faktisk jeg som bestemmer om jeg skal ha en dårlig dag eller ikke...stort sett ihvertfall. Pleier også veldig ofte å huske noe som pappan min alltid sa til meg når jeg var lengst nede og ringte han for å få litt trøst...dette er visdomsord for meg ,og hjelper meg når jeg har det vondt. "Husk det jenta mi sa han....at nå kan det bare gå en vei...og det er oppover... Vet at hver og en må finne sin måte å takle det på, og at noen dager er helt jævlige, men hadde bare lyst til å dele dette med dere. Stooor klem fra meg til alle dere...[:D][:D]