En liten takk til far

Gave til pappa er selvfølge synes jeg. Er fremdeles igjen litt tid, men han har vært eksepsjonell så langt, så blir gøy å finne på noe fint til han :)

Bare lurer på en ting.... Nedkomstgave til mor, er det normalt? Så på annet forum at mange hadde fått noe etter fødsel...
Får jo verdens flotteste gave - et lite barn. Men hvordan kom mannen på at han kanskje skulle gi noe til mor i tillegg ?
Dette er nok noe som er blitt mer vanlig de siste årene.
jeg hadde ikke hørt om noe slik før etter jeg ble gravid denne gangen.
Ikke forventer jeg å få noe heller.
Jeg vil rett og slett bare gi en liten oppmerksomhet til far som har støttet meg gjennom alle disse månedene med mye surt og vanskelig fra min side :p

Samme her, jeg forventer ingenting. Men jeg synes det er en veldig hyggelig ide å gi en liten oppmerksomhet til pappa etter at han har holdt ut med alt det rare som har skjedd siden graviditeten :) Trenger jo ikke være store greier eller, bare en symbolsk liten takk :)

Er helt klar for å gi pappan en gave og takk etter denne tråden. Super ide! Tror det er relativt vanlig med gave fra far til mor også ja.

Denne ideen likte jeg:) håper bare jeg finner en fin gave:)

Jeg tenkte å ordne med noe ja. Vi er mye på tur, så tenkte kanskje å gi han noe turutstyr, kanskje noe pappa turutstyr? Han skal jo være hjemmme med prinsen vår etter jul, og tror de to kommer til å være mye ute. Evt kan jeg benytte muligheten til å gi han noe nytt, slik at han kan bytte ut noe slitent utstyr

Vet ikke helt hva jeg skal finne på. Men han er skikkelig gira på klatring for tida, så kanskje et bratt kort....... Ellers så må jeg bare anbefale boka "verdens beste pappa". Kjøpte den til mannen under forrige svangerskap. Passer kanskje best til førstegangsfedre, hakkespett bok på en måte. Men kan være en fin oppmerksomhet:) vi lo ihvertfall godt:):)

http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8248906892

angående fars gave til mor, her ble d fortalt at d var forventet. Og ikke ett stettefat, kakefat, som en kollega av meg fikk av mannen på sykehuset.......

Back
Topp