En liten stemningsrapport

Miomio

Andre møte med forumet
Nå er jeg snart 2 mnd på vei, og alt er bra, hurra! Likevel, i dag glemte jeg meg helt å spiste en slags brie-ost til lunsj, ups...Det går vel bra, men kan ikke fatte at jeg glemte meg helt!
Tror jeg begynner å få litt mage, men fikk på meg stakken uten problemer i går, heldigvis.
Gleder meg veldig til sommerferien og til at andre enn nær familie skal få vite om det store lille under :)
Vi tenkte å gå en fjelltur i ferien, nærmere bestemt Besseggen, i midten av juli da er jeg ca 3,5 mnd på vei,
det er en 6-8 timers tur, noen her som har gjort det i gravid tilstand??

Hei, jeg har ikke gjort akkuratt det i gravid tilstand, men gjorde mye annet når jeg var gravid sist! så lenge formen er grei skal det gå bra det! :)

Har gått MYE på fjellet i gravid tilstand. Bare fint det så lenge kroppen fungerer og en sliper plager som bekkenløsning. Husk at du har vekt framme også når du pakker ryggsekken, slik at du ikke pakker sekken for tung.

Hei!

Så artig Miomio!!! Vi har termin sammen dag, og begge har planar om Besseggen i sommar! Samboeren gav meg ein flott stor sekk til 25 årsdagen, med planar om fjellturar i sommar. Vi har tenkt oss på hytter rundt Besseggen, rekna med ein fire-dagers tur! Ellers er formen fin, litt kvalm av og til, men det er (enda) berre kos! Så trenar like mye eller like lite som før [:)] 

Håpar vi begge to får ein fin tur! Lykke til! har du vært der før?

Hei Ninis, så gøy!!
Gikk Galdhøpiggen i fjor og det var helt fantasktisk, hadde litt uflaks med været på toppen, det gikk over til snø og tåke, men det var en opplevelse, det å skli ned på snøfondene på vei ned hadde vært verdt turen alene, det var helt- DEILIG! Har ikke gått Besseggen før, men har hørt så mye så nå skal vi endelig [:)] Det er ser jo helt fantastisk ut! Tror ikke det blir noe mer enn denne turen på oss i sommer for vi skal pusse opp endel, tror vi bestiller en todagers Besseggen-pakke på hotel på Beitostølen gitt .. hihi
Har du gått i fjellet før? Om ikke, så anbefaler jeg EN ting og det er gå inn fjellstøvlene FØR du tar første langtur, og ta med compeed uansett [;)]

Back
Topp