En liten sniktitt..

Frøkenfriken

Forelsket i forumet
...på mageboeren i dag! Et lite bankende hjerte dukket opp på skjermen:rolleyes: Hadde glemt hvor fantastisk denne følelsen er! Ble riktignok satt tilbake 2 uker, men det var nesten forventer ettersom jeg har PCOS.. Er nå 6 uker.

image.jpeg Flere som skal på tidlig ul? Kommer dere til å bestille flere ultralyden i løpet av svangerskapet? Vi kommer nok til å bestille ny time igjen når jeg er 12-13 uker, klarer bare ikke la være..:smiley-ashamed005

...på mageboeren i dag! Et lite bankende hjerte dukket opp på skjermen:rolleyes: Hadde glemt hvor fantastisk denne følelsen er! Ble riktignok satt tilbake 2 uker, men det var nesten forventer ettersom jeg har PCOS.. Er nå 6 uker.

Vis vedlegget 170221 Flere som skal på tidlig ul? Kommer dere til å bestille flere ultralyden i løpet av svangerskapet? Vi kommer nok til å bestille ny time igjen når jeg er 12-13 uker, klarer bare ikke la være..:smiley-ashamed005

Så moro :-) Jeg skal på ul i morgen :-) Blir fulgt opp av gyn, så ikle tul som jeg har bestilt selv.

Så fint <3
Var selv på tidlig ul da jeg var 7+1 :) Deilig å se at alt er som det skal og at hjertet slår.
Har planer om å dra på den ordinære, samt bestille en 3d ul en gang i 3. trimester kanskje :)

Var på tidlig ul forrige uke for å få vite hvor langt på vei jeg er, kommer nok også til å bestille til uke 12 og en 3d senere :)

Så koselig med en liten sniktitt ;) At du ble satt tilbake betyr ingenting så lenge alt er i skjønneste orden ;)

Så flott!
Jeg tok når jeg var 5+6, pga spotting. Så det samme som du ser på bildet ditt :)

Tok også når jeg var 9+4, fordi jeg fortsatt spottet og hadde en dårlig følelse. ( Helsigvis var følelsen feil❤️)

Skal ta ny 15.april, da er jeg 11+6, da skal mannen også få se nurket for første gang ❤️

Skal på tirsdag, da er jeg 9+4 :) husker ikke helt når jeg var sist, så nå er jeg redd jeg burde ha ventet et par uker, men samtidig er jeg skikkelig utålmodig :p

Så koslig :)
Jeg skal på dagen når jeg er 12 uker på vei. Altså lørdagen om 2 uker. Gleder oss til det. ;) Når jeg var gravid sist så var jeg ikke på noe tul, utenom da jeg ble lagt inn men da var jeg bare 6 uker på vei. Så skal bli spennende å dra på tul nå :)

Jeg skal på tul på mandag, 8+4:-) regner med jeg får en gang til i uke 11-12.. Forutsatt at alt er bra på mandag. Gruer meg:-/

Jeg har vært både i uke 6+4 siden vi blei gravide med IVF, da så vi et bankende hjerte. Var også i uke 9 då så alt helt fint ut! Er nå uke 10+1 å har spottet litt i 2 dagar nå så lurer på om jeg ikke skal bestille meg en time til UL neste uke, har vært hos legen å målt hcg skulle få svar på torsdag, noen som vet hva hcg skal ligge på i uke 10? Jeg er jo fortsatt svært kvalm å sliten som jeg har vært siden uke 6! Så symptomene har ikke forsvunnet da!

Vis vedlegget 170221 Flere som skal på tidlig ul? Kommer dere til å bestille flere ultralyden i løpet av svangerskapet? Vi kommer nok til å bestille ny time igjen når jeg er 12-13 uker, klarer bare ikke la være..:smiley-ashamed005
Vi var på ul 7+3 og har bestilt ny time privat 13+3 :) Gleder meg veldig til å se knøttet igjen!:D

Back
Topp