@ne Gift med forumet 12 Nov 2010 #1 Bruker egentlig ikke å lage skrytetråder, men nå er jeg så steike fornøyd at her kommer en[:D] Gikk på badevekta forrige helg, og den viste 68,5. Første gang under noenåsytti på 15 år[:D][:D][:D][:D][:D] Stor klapp på skuldra til meg selv[8D]
Bruker egentlig ikke å lage skrytetråder, men nå er jeg så steike fornøyd at her kommer en[:D] Gikk på badevekta forrige helg, og den viste 68,5. Første gang under noenåsytti på 15 år[:D][:D][:D][:D][:D] Stor klapp på skuldra til meg selv[8D]
@ne Gift med forumet 13 Nov 2010 #4 Takker og bukker jenter[:D] Det skal feires med hjemmelaga pizza, cola og ostepop til kvelden[:D][:D][:D] Men først skal vi på playdate med sovik og Leander, badeanda og Olav[:)]
Takker og bukker jenter[:D] Det skal feires med hjemmelaga pizza, cola og ostepop til kvelden[:D][:D][:D] Men først skal vi på playdate med sovik og Leander, badeanda og Olav[:)]
*overrasket* Elsker forumet Påskeliljene 2022 ❤️ 13 Nov 2010 #5 ORIGINAL: Skrållan Kjempebra jobba!! [:D][:D]