En liten selvtillitsmell..

lills

Gift med forumet
Fikk jeg etter treningen i dag..

Føler jo virkelig at jeg ikke gjør det de gjør på dvd og magen henger og dingler!
Jeg er et fettberg uten like... Så sa plutselig pang på slutten og tårene kom..
Vet liksom ikke helt hvorfor, men alt er liksom tungt når jeg trener... Ikke rart egentlig når jeg er så feit..

Men så har jeg ikke trenet på lenge!! Å har lavt stoffskifte som virker inn på at det ikke er lett å gå ned i vekt.. Men nå har jeg trenet 3 dager på rad! Ny rekord! [8D]
Regner med det blir lettere etterhvert, nå jeg får bygd opp litt muskler..

Og et problem jeg har som sikkert ikke mange her inne har, magen rister så veldig når jeg hopper at jeg får vondt.... Ekkelt å innrømme men....[:(][:(]

Kjenner så godt til dette[:'(]

Men kjøp deg en slik hold in truse/bukse, så disser det ikke så veldig i magen.

vet alt for godt det med å ikke gå ned i vekt. Har nesten klart og stabilisere vekten, men den er fremdeles ALT ALT For høy

syns du er flink jeg.
STÅ PÅ..

Etterhvert vil det gi resultater[:)][:)][:)]

kjære deg, så trist å høre at du føler det sånt! Du er beintøff som fortsetter treninga selv om det er tungt, det skal ikke mange dagene til før du kjenner stor forskjell på den fysiske formen din og da vil både treningen og hverdagen bli så mye bedre og artigere![:)] I stedet for å tenke at du vil ned i vekt, at du er stor, ikke ser bra ut osv når du trener, så prøv å fokuser på selve treninga! Kjenn på smerten og at det er tungt, det skal jo være tungt! Når du sliter med å gjennomføre en treningsøkt, men likevel gjør det, da har du jobba bra! Husk å skryt av deg selv, og ta tiden til hjelp[:)] Du vil sikkert få ny og sterkere motivasjon når du merker at du blir i bedre form[:)]

Tusen takk dere!! Er litt bedre i dag, skal snart ta dagens økt! [:)]

ORIGINAL: *Mina min*

Stå på snuppa, det blir bedre[;)] skjønner godt hva du mener for jeg sliter selv.
Har fullført dag4 i dag. Første gang jeg har holdt ut hele programmet.

Jeg går på lavkarbo og protein Shake. Nå skal de helvetes kiloene av:(
Gått ned 8, 15 igjen til jeg kanskje tørr å se i speilet uten å grøsse:(

Dette skal vi klare:)

Kan du fortelle litt om maten du spiser da?
Skulle lagt om litt på kosten jeg også..
Tror vi er ganske likt på 30 daysen.. Jeg er på dag 4 jeg også.. [;)]

Gå på google og skriv lavkarbo diet. så kommer du til en side med mange opplysninger og oppskrifter etc

Syns du er kjempeflink som trener[:D]

Synes du er flink jeg Lills. Stå på, det blir lettere og du kommer til å føle deg så mye bedre [:)]

Kom igjen Lills, dette klarer du[:)]
det blir bare bedre vet du, er et rent helvete i starten...men holder du ut blir det faktisk gøy, og det finnes altfor mange gode grunner til å trene enn til å la være.

*kremt* skal begynne jeg og..så denne er litt til meg selv, for jeg VET hvor vondt jeg får i starten[:D] men gøy er/blir det.

ORIGINAL: Rappo

Syns du er kjempeflink som trener[:D]

Det synes jeg også,står på videre Lillian[:D]

Back
Topp