En liten rakker til![emoji7]

Gratulerer så masse! Og lykke til xsmile8xsmile9:Heartblue

Gratulerer så mye! Det blir artig :) Vi får gutt nr 2!

I magen ligger vår tredje lille rakker!
Tredje gutten på fire år[emoji28].
Alt var fint og vi gleder oss masse til ett kaos uten like[emoji38]! Guttemamma[emoji170]
Gratulerer med nok en liten gutt :D

Tusen takk dere!
Vi holder oss til det vi kan[emoji38][emoji170]

Samme her! Akkurat vært på OUL og nå venter vi 3. gutten vi også! 3 på 5 år her da ☺️

Stas med gutter! Gratulerer så mye! Blir mye liv i heimen![emoji1][emoji1376][emoji322]

Jeg sniker, er desidert ferdig med barn ;)

Jeg trodde at når jenta kom som nr.3, ville det ikke bli så mye mer livat i heimen. Verden roligste unge fram til hun var 1 år, haha... Jenta lager nesten mer liv enn guttene faktisk!!!

Guttene har et helt spesielt forhold, på godt og vond <3

Lykke til videre som guttemamma :)

Jeg sniker, er desidert ferdig med barn ;)

Jeg trodde at når jenta kom som nr.3, ville det ikke bli så mye mer livat i heimen. Verden roligste unge fram til hun var 1 år, haha... Jenta lager nesten mer liv enn guttene faktisk!!!

Guttene har et helt spesielt forhold, på godt og vond <3

Lykke til videre som guttemamma :)

Hehe, ja en lillesøster tar vel etter storebrødrene på lik linje som en lillebror[emoji180][emoji38].
Tror man får det ganske livlig med tre barn sånn generelt. Her er eldste fullstendig propell så det skal godt gjøres å overgå han håper jeg[emoji6][emoji169]. Tusen takk[emoji4][emoji169]

Spennende! Jeg har time til oul nå på fredag.. har to gutter fra før så vi er veldig spente! Her er også eldstemann propell så tror ikke vi kan få det stort "værre" uansett hva nr 3 blir [emoji23] Guttene får et helt spesielt bånd [emoji170]

Gratulerer[emoji170] Har også to gutter fra før. Vi var på ultralyd på fredag å klarte ikke og se hva så gjemmer seg i magen[emoji5] Må tilbake på ultralyd i uke 32 så kanskje vi får vite det da[emoji4]

Spennende! Jeg har time til oul nå på fredag.. har to gutter fra før så vi er veldig spente! Her er også eldstemann propell så tror ikke vi kan få det stort "værre" uansett hva nr 3 blir [emoji23] Guttene får et helt spesielt bånd [emoji170]

Hehe, jeg har litt samme innstilling som deg[emoji38]. Det er kaos uansett, så 1 fra eller til tror jeg ikke merkes[emoji28][emoji173] Lykke til da! Spennende å se hva det blir[emoji1374][emoji1376]

Gratulerer[emoji170] Har også to gutter fra før. Vi var på ultralyd på fredag å klarte ikke og se hva så gjemmer seg i magen[emoji5] Må tilbake på ultralyd i uke 32 så kanskje vi får vite det da[emoji4]

Årh, jeg tror jeg hadde blitt tussete av å måtte vente så lenge[emoji28][emoji85][emoji169]. Lykke til! Spennende også da, og ikke vite hvem som gjemmer seg inni der[emoji56][emoji173]

Back
Topp