En liten prins, noen tips?

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Venter en flott liten prins!
Noen som har noen historier, erfaringer eller tips? :)

Er det første? :)

For meg var det mye rart og morsomt første årene som guttemamma :Heartblue
For eksempel det at han hadde en tendens til å tisse eller bæsje hver eneste gang vi tok av han bleien i begynnelsen :p
Eller første gang han hadde ståtiss og jeg lurte på hva som var galt med ungen, visste jo ikke at det var helt normalt allerede så tidlig :hilarious:
Det var også morsomt med en liten gutt som var veldig glad i folk, hvertfall gamle damer på bussen ;) lille sjarmøren fikk nok mange gamle damer til å smile :D
Det er en endeløs liste av gode minner, og forhåpentligvis skal den bli myyyyyyye lengre årene som kommer :Heartblue gled deg:happy:

Er det første? :)

For meg var det mye rart og morsomt første årene som guttemamma :Heartblue
For eksempel det at han hadde en tendens til å tisse eller bæsje hver eneste gang vi tok av han bleien i begynnelsen :p
Eller første gang han hadde ståtiss og jeg lurte på hva som var galt med ungen, visste jo ikke at det var helt normalt allerede så tidlig :hilarious:
Det var også morsomt med en liten gutt som var veldig glad i folk, hvertfall gamle damer på bussen ;) lille sjarmøren fikk nok mange gamle damer til å smile :D
Det er en endeløs liste av gode minner, og forhåpentligvis skal den bli myyyyyyye lengre årene som kommer :Heartblue gled deg:happy:

JA, dette er første! :D
Gleder meg sååååååå mye!
Har faktisk tenkt på det derre med tissing når bleien kommer av :P
Får håpe han blir en stor sjarmør :)

Bare å glede seg! Vår første er gutt og maken til sympatisk, snill og god storebror skal man lete lenge etter!
Tissen overrasker i grunn meg enda, haha, 5 år etter! Men skal si jeg syns det var enklere enn når jenta kom og man måtte vaske "inni"!
Gutt først var perfekt for oss (hadde sikkert sagt det samme hvis det var jente også, men... ;))
Lykke til! :)

Back
Topp