En liten presentasjon av meg.

Phleos

Blir kjent med forumet
Kristine er meg, 30 år og har 3 jenter i fra før av. Eldste er snart 11 år og de to yngste er 7 år (tvillinger) Bor i Oslo og er samboer med verdens herligste mann. Er en veldig god venninne av Happybody her inne. Hun som fikk meg på tanken til å bli medlem her inne på babyverden.

Og nå noen linjer om selveste dagen min:
Jeg skjønte det, jeg virkelig skjønte det hele. Rundt klokken 1830 i dag tok jeg testen. Svett og svimmel satt jeg på dolokket og trippet med tærene i baderomsgulvet. Og det tok ikke lange stunden før begge strekene på denne pinnen viste seg som et stort troll opp i fra en eske. Overraskende? Nja, men jeg har igrunn hatt den følelsen i noen uker, men det gikk ikke ordentlig opp for meg før jeg fikk beviset foran meg. "Jeg er G-R-A-V-I-D" Eller skal jeg heller bruket ordet " Vi er G-R-A-V-I-D-E " Jeg har jo ikke klart dette på egenhånd akkurat. Erlend har en stor finger inn i spillet også. Hehe.Nå i skrivende stund sitter jeg med en masse blandende følelser. Både glad og redd på samme tid. Akkurat nå kunne jeg ønske Erlend var hjemme og ikke på jobb langt langt unna meg. Ellers har dagen vært noenlunde grei med meg, fryktelig kvalm og har et stort mathunger. Kan nesten spise det meste jeg kommer over. Herreli, hvordan kommer jeg til å se ut om noen uker om jeg skal fortsette i denne duren?!

Tusen takk. Godt å bli tatt så godt i mot av andre her inne. Første dagen min her og jeg er helt grønn på hvordan det fungere her.

Ja, det er en ufattelig følelse man sitter med. Så sterke at ord ikke er dekkende.

ORIGINAL: Tackoma

Heisann og velkommen hit....å GRATULERE så masse med spiren.

Tusen hjertelig takk.

ORIGINAL: Hormonella Olsen

Hjertelig velkommen, og gratulerer så masse! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg[:)]

Heisann, takk skal du ha. Ser frem til å utveksle råd og andre skriverier. Herlig med en voksende mage?

ORIGINAL: buffys

[:)]grattis med spiren og velkommen så masse hit[:)]

Takk takk takk [:)] Veldig hyggelig.

ORIGINAL: Tackoma

Heisann og velkommen hit....å GRATULERE så masse med spiren.

Hei på deg,og velkommen hit!Gratulerer med voksende mage[:)]

[:)]hei hei, og velkommen hit!
høres ut som du har en nydelig familie!!
gratulerer med spiren i magen![:)]

ORIGINAL: Daizee

Hei på deg,og velkommen hit!Gratulerer med voksende mage[:)]

Heisann du, takk. Veldig hyggelig. Skal bli en spennende tid i møte med min voksende mage. Ser du har en liten prins på 5 mnd'er. Går dagene bra?

ORIGINAL: Liana sin mamma

[:)]hei hei, og velkommen hit!
høres ut som du har en nydelig familie!!
gratulerer med spiren i magen![:)]

Heisann. Tusen hjertelig takk. Jeg har en utrolig flott familie. Nå må vi bare planlegge om å skaffe oss større leilighet og større bil. A big happy family. Hehe.

ORIGINAL: Tanine

Masse gratulere ja, og lykke til både med spire og her inne [:D]

Takk takk takk [:)]

Gratulerer så masse og velkommen her til oss[:D]

ORIGINAL: Cathrine76

Gratulerer så masse og velkommen her til oss[:D]

Hjertelig takk, tror jeg kommer til å trives veldig godt her inne. Happybody har skrytet veldig om dette nettstedet. Blir koselig å snakke med andre her inne som er/har vært i den samme situasjonen med voksende mage, ustabile hormoner og rare matvaner [:D]

Velkommen hit, og gratulerer så masse med magen!![:D]

Gratulere med liten i magen og velkommen hit [:D]

ORIGINAL: Lille Bea

Skal bli koselig å bli bedre kjent med deg[:)] Gratulerer igjen[:)]

Takk, alltids koselig å bli kjent med nye mennesker.

ORIGINAL: FjerneErna

Gratulere med liten i magen og velkommen hit [:D]

Tusen takk [:)]

Heisann og velkommen [:D]

Gratulerer så masse med spiren

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Heisann [:D] Velkommen hit og gratulerer så mye med spiren!!!! Håper du vil trives her inne [:)]

Takk, skal bli en spennende tid i møte. Både med et lite menneske voksende i min mage og ikke minst å snakke med andre her inne som er og har vært i samme situasjon.

Back
Topp