En liten presentasjon av meg selv:D

LykkeligeTrine

Andre møte med forumet
Får vel heller presentere meg litt overfor dere andre :D

Testet positiv tirsdag som va, sjå legen, kom litt bak på meg egentlig, men hadde mistanke om det, min beste vennine ble nok mere gla akkurat der og da enn det jeg gjorde ;)

Så ut i fra det jeg har regnet meg frem til selv, så er jeg 5+4 på vei og termin omkring 24-17 januar, men skal til legen ijen d.11 juni så får jeg nok mere å vite :D

er mit første barn, så er litt spent men og litt små redd samtidig, men det kommer av mange grunner..

Syntes det er litt morro hele dette opplegge, for eg har alti sagt at eg isje sga ha unger, også av en eller annen grund, så har jeg da fått en liten spire i min mage sammen me an som er bf.. som jeg ikke er sammen med akkurat her og nå.. lange historie :D men alt ordnet seg og nå kan jeg begynne å glede meg litt over at jeg faktisk er gravid..

og jo forresten blir 28 år til okt og bor rett utføre stavanger :D

og gratulere til alle dere andre :D

heihei :) så spennende da! litt skrekkblanda fryd kanskje? :P
min første var ikke planlagt og kom som et stort sjokk. jeg var riktignok sammen med bf da. men hadde vært sammen veldig kort. veninna mi hylte av glede. jeg var lamma :P hehe. jeg skulle heller ikke ha barn egentlig. men nå har vi altså prøvd i eveigheter på nr 2 og vil gjeren ha 3 :P
Velkommen skal du være :)

ja tror nok det er litt skrekk blanda fryd :) men heldigvis så er mg og bf veldig gode venner og sjansen for at dt kanskje blir oss er der, så det e isje sånn at eg komme te å stå alaina om dette.. hr kjempe goe støtte både fra min familie og hans familie :D men ligge jo alti en liden frykt alligavel, sjøl om at man vet man har folk rundt seg..

ja venninå mi tar heilt av, hu e fast bestemt på at hu sga bli me på alt som har me spirå mi å jør og hr sikkert planlagt 3 år fram øve (følels jaffal sånn ut) hehe...

og det e litt rart for eg trodde egentlig at eg isje konne bli gravide, for dt hr lixom aldri skjedd noge før.. så derfor kom dt og som et lite sjokk egentig.. mn mn, hr jaffal bjynt å gå litt meire opp for mg og bjynt som sagt å små gleda mg litt :D

Velkommen og Gratulere så masse med spiren :)

Gratulerer:)

Velkommen :)

Gratulerer med spire i magen:) Så trivelig at du presenterer deg ordentlig:D

Tusen takk for det:) ja tenkte eg måtte heller det hvis eg sga bruka dette forume..hihi:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp