En liten prat om alt og ingenting....

Mayb31

Elsker forumet
Heisann alle sammen.

Sambo er sta å skrur bil,Celina har lagt seg og jeg er selskapsyk...så da tenkte jeg at jeg får skrive litt her om pytt og pjatt! Har ikke noe spes. å skrive om egentlig!

Jeg har stoppet å blø nå...pjuhh! Men det er fryktelig kjedelig å bare være hjemme,merker at jeg har lyst tilbake på jobb,men jeg må vel følge legens råd!

Ellers så har pusen vår begynt å oppføre seg sååå merkelig. Det virker som om han er redd for å være inne. Ser han knapt for tiden,og når han først kommer inn så vil han bare ut igjen! Han virker så skremt at jeg får helt vondt av han. Blir jo også litt engstelig for om noe er galt slik at vi må ta livet av han...han er jo så god!!!!
Vi får vel gi det litt tid og se om det går over.

Ja,jeg var forresten med jordmor her om dagen,fikk høre hjerteslagene,de var på 158...tror jordmoren synest det var litt høyt,men han hadde akkurat sparket en del, så det var nok det som gjorde det.
Ellers så var alt bare fint! Skal tilbake i slutten av oktober.

Håper dere har det bra alle sammen!

[:D][;)][:D]

Heisann:) Her er det liv ja.Nå er jeg skikkelig gørrlei av å være alene,gubben er på svalbard og jobber,har vært der i tre mnd snart...vært hjemme to ganger da,men det er jo bare en helg hver gang:( Har to barn som krever sitt og bekkenløsning som hemmer meg mye,er nå aktivt sykemeldt,det er godt for da styrer jeg jobben etter formen...Vet dere hva jeg har gjort i kveld?? Jeg har kjøpt meg cheeseburger,chips og brus....det var RÅGODT[:D] Nå er det snart helg igjen,syntes dagene går så utrolig fort....hva skal dere gjøre i helga da? Her blir det rolig hjemmehelg m go mat og avslapping...

You must log in or register to reply here.
Back
Topp