En liten pause

Vet dere.... jeg tviholder skikkelig på at det skal gå min vei, men nå er det bare og vente på at torsdag skal komme.

For jeg vil ikke forlate dette forumet i det hele tatt[:(], dere er en gjeng med skjønne jenter, og jeg føler jeg har blitt "kjent" med dere allerede, særlig dere som kom samtidig inn med meg.

Takk for at dere holder motet oppe for meg, men fra og med imorgen vil jeg være borte fra BV, frem til torsdag. Jeg tror det er lurt av meg... Bare ta ting med ro.
Jeg har en gutt som begynner i ny bhg til uka, og jeg har et utdrikningslag jeg skal gjøre de siste forberedelser på, og en tale å skrive.

Og forhåpentligvis kommer jeg tilbake for fullt på torsdag med gode nyheter

Krysser alt som krysses kan og sender deg en haug med positive tanker om at alt skal gå bra![:)]

krysser alt jeg har i håp om at det ikke er en ma du opplever men at spiren koser seg og vokser seg stor i stedet.

Kjære Lucmam... Vet ikke hva jeg skal si! Snakka med Kakken, hadde ikke en anelse hva du sitter å gjennomgår akkurat nå, før hun sa det... Hadde gleda meg til å komme inn hit og treffe på deg, og jeg håper virkelig du får positive meldinger fra gynekologen på torsdag!! Krysser alt jeg har for det, kjære vennen[:)]

Håper du slapper av, og bare tenker på spiren din...
Stooor klem

Kjære lucmam!! Jeg krysser absolutt alt som krysses kan for deg!
Lykke til!! håper virkelig det viser seg at alt er bra!!! Stakkar.. Jeg føler med deg nå!![:(]

Back
Topp