En liten oppdatering

Enitsirhc

Forelsket i forumet
Heisann jenter! Jeg tenkte jeg skulle gi en liten oppdatering her,siden det er litt lenge siden jeg har skrivd her. Her går dagene fort unna,og det er rart å tenke på at snuppis er 2 mnd allerede til lørdag. Hun har nå nesten doblet fødselesvekten,og er ei fornøyd jente på nesten 4,5 kg. Har ikke fått til å amme,og har nå slutta å pumpe meg også. Det har ikke vært bra nok produksjon,så sammen med helsesøster fant vi ut at det er greit å kun bruke erstatning. Er mye stress for tiden,men jeg koser meg masse hjemme sammen med henne.

Heisann jenter! Jeg tenkte jeg skulle gi en liten oppdatering her,siden det er litt lenge siden jeg har skrivd her. Her går dagene fort unna,og det er rart å tenke på at snuppis er 2 mnd allerede til lørdag. Hun har nå nesten doblet fødselesvekten,og er ei fornøyd jente på nesten 4,5 kg. Har ikke fått til å amme,og har nå slutta å pumpe meg også. Det har ikke vært bra nok produksjon,så sammen med helsesøster fant vi ut at det er greit å kun bruke erstatning. Er mye stress for tiden,men jeg koser meg masse hjemme sammen med henne.
Så godt du har lagt fra deg amming og pumping når det ikke funket! Hadde det sånn sist selv, og det var som en bør på 100 kilo ble løftet av skuldrene mine da jeg endelig gav opp. Babyen din har det mye bedre med en mamma som ikke stresser med noe som ikke fungerer<3

Hørtes ut som en lettelse ja:) greit at man prøver så godt man kan å amme men når det går ut over trivsel og blir mer belymring enn glede så ser jeg ikke poeng med det..bedre å ha overskudd til babyen:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Back
Topp