En liten oppdatering herfra - Ultralyd

djune

Glad i forumet
Vi var på ordinær ultralyd i går, og alt så fint ut [:D] Fikk den samme jordmoren vi hadde på ultralyden med førstemann, kjempekoselig dame! Jeg var jo usikker på hvor langt jeg var på vei, men var altså lengre på vei enn jeg trodde, med termin 27. januar (18+2 i dag). Tiden fremover nå til jul pleier alltid å fly unna, så dette svangerskapet kommer til å gå altfor fooort [8D]

Kjønnet er fortsatt litt usikkert, hun sa først gutt, men ombestemte seg siden det lå en hånd og navlestreng mellom bena. Jeg tror det blir en gutt til, men sambo insisterer fortsatt på at det er en jente til det motsatte er bevist hehe. H*n var ikke særlig samarbeidsvillig og lå med ryggen til, så jordmor fikk ikke sjekket hjertet like grundig som hun helst ville, så derfor får vi hilse på spiren igjen om en uke eller to [:)]

Så koslig!!! UL er jo bare fantastisk!!!!
Det blir spennende å se hvem som gjemmer seg i magen, iallefall!!![:D][:D]

Hvordan er formen din om dagene da?[8|]

Så koselig med UL [:)]

Så morro, da får dere jo en ekstra titt..[:D]

så spennende med en ul til [:)].

Dere får ta en 3D hvis dere vil vite med sikkerhet hva det blir.

Lykke til videre[:)]

Så spennende da[:D] Artig at du får en ekstra titt på gullet [:)]

ORIGINAL: snusmumrik

Så spennende da[:D] Artig at du får en ekstra titt på gullet [:)]

[:)][:)]

å så morro[:)][:)][:)]

Så gøy!

Vi måtte også tilbake for en ekstra med Elias, for han lå så vrient til at hun fikk ikke sett skikkelig på hjertet, men det var visst ganske vanlig.. så det kommer nok til å gå heeeelt fint!![:)]

Og ekstra spennende om de kan se kjønnet neste gang også! [:D]

Formen er stigende, men ting er heeeelt annerledes denne gangen. Kroppen min var nok ikke helt klar for et nytt svangerskap så tett, for bekkenløsningen kom fra dag 1 og har allerede vann i kroppen. Sist var jeg nok heldig og var bare litt uvel midt på dagen, men denne gangen har jeg vært mye kvalm og har null energi. Den verste kvalmen har heldigvis gitt seg, men energien er ikke helt på topp [8|]

Håper vi får vite kjønnet så sikkert som vi kan neste gang, ellers kommer sambo til å gjøre meg gal hehe. - Men ultralyder blir det nok av denne gangen! Vi har allerede bestemt oss for 3D ultralyd i uke 28 som sist, og siden BMI'en min er akkurat litt høyere enn sist så blir det vekstestimering i uke 30 også (som forøvrig er helt greit for meg siden førstemann var over 4 kg) [:)]

Back
Topp