En liten oppdatering fra tidligere medlem av snøfnugg gjengen

Førstegangsmamma2020

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Tenkte det ville være koselig å titte innom og hilse på den fine gjengen her igjen.
Måtte forlate dere da det ble oppdaget MA på privat UL 8+3 i juni.
Er nå så heldig og være gravid igjen og krysser fingrene for at alle gode ting er fem (mistet 3 i kjemisk i tillegg til den ene MA’en) :smiley-angelic001
Er fortsatt tidlig (7+0) så mye kan fortsatt skje, men i dag fikk vi se hjerteslag på UL til tross for en liten blødning i går.

Håper det går bra med alle snøfnuggene :love017
Nå er det jo ikke lenge igjen til deres søte små kommer :dummy::Heartred:dummy1:

Last edited:
Åååh så koselig at du titter innom med en så kjekk oppdatering! :love017

Har fulgt litt med i IKM grupper innimellom og håpt sånn på gode nyheter på dine vegne!

Måtte denne spiren klamre seg til termin :Heartpink

Håper formen er grei og at du går inn i juletiden med masse håp og spenning for hva 2025 vil bringe.

Her er det bare 35 dager til termin og merker at den lille frøkenen har lagt seg til rette og begynner å bli klar til å møte oss. Så får vi se om hun melder ankomst i desember eller januar :laughing002

Åååh så koselig at du titter innom med en så kjekk oppdatering! :love017

Har fulgt litt med i IKM grupper innimellom og håpt sånn på gode nyheter på dine vegne!

Måtte denne spiren klamre seg til termin :Heartpink

Håper formen er grei og at du går inn i juletiden med masse håp og spenning for hva 2025 vil bringe.

Her er det bare 35 dager til termin og merker at den lille frøkenen har lagt seg til rette og begynner å bli klar til å møte oss. Så får vi se om hun melder ankomst i desember eller januar :laughing002
Da nærmer det jo seg med stormskritt for din del :woot:

Formen er sånn bob bob :depressed:
Går konstant rundt og brekker meg, men ingen oppkast.
Selv om jeg selvfølgelig ikke liker å være kvalm, syns jeg det er betryggende å kjenne på det ettersom mangelen på den var det første som tilsa at noe muligens ikke var som det skulle i mai/juni.
Ble tidlig 50 % sykemeldt da jeg sliter enormt med nattesøvn og til slutt bare satt på jobb og stirret ut i tomme luften fremfor meg.
Hjalp veldig med gradert sykemelding så jeg fungerer også hjemme for våre to små :Heartblue:Heartpink

Da nærmer det jo seg med stormskritt for din del :woot:

Formen er sånn bob bob :depressed:
Går konstant rundt og brekker meg, men ingen oppkast.
Selv om jeg selvfølgelig ikke liker å være kvalm, syns jeg det er betryggende å kjenne på det ettersom mangelen på den var det første som tilsa at noe muligens ikke var som det skulle i mai/juni.
Ble tidlig 50 % sykemeldt da jeg sliter enormt med nattesøvn og til slutt bare satt på jobb og stirret ut i tomme luften fremfor meg.
Hjalp veldig med gradert sykemelding så jeg fungerer også hjemme for våre to små :Heartblue:Heartpink
Hold oss gjerne oppdatert! :Heartpink krysser alt som er for at dette skal gå bra! Og at formen blir litt bedre etterhvert (selv om det kan gi bekymringer i seg selv...)

Ååå, så glad på dine vegne! Håper spiren holder seg fast nå :Heartpink Ønsker deg og dine en fin førjulstid og gjerne oppdater underveis :santa

Det er så koselig å lese! Gratulerer igjen :Heartred
Håper du sitter med et lite nurk neste sommer:dummy:

Åååå så hyggelig :Heartred Håper på terminspire :Heartred

Back
Topp