En liten oppdatering fra oss på Riksen

Anjalef

Gift med forumet
Marcus var første mann på operasjonsstua i dag, og det gikk kjempe fint, legen fikk gjort det han skulle og er veldig fornøyd.

Det dem har gjort i dag er:
- å tette noen årer som Marcus har lagt inn selv.
- koble te noen nye årer som går mellom hjertet og lungene slik at alt blod må gjennom lungene før det kommer te hjertet.

Marcus er tatt av respiratoren, puster helt selv, får smertestillende (morfin og paracet) og sover godt. Han skal få sove en del i dag og slappe av mest mulig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ny oppdatering fra oss: Marcus må skifte drenet til lungene. Ble tatt røntgen av lungene som viste en økning av væske og må skifte drenet som ikke fungere som det skal.

Oj, dette har ikke jeg fått med meg..

Så utrolig bra at operasjonen gikk kjempefint[:D]
Håper han snart er frisk og rask igjen!

Godt å høre at det går bra med Marcus!! Håper at han ikke lager flere årer nå da[;)]

Jeg hadde ikke fått med meg at han skulle opereres engang jeg - håper han snart kommer seg igjen nå da, og at det ikke blir mer sykdom og operasjoner på han

Så flott at operasjonen gikk bra (var også uvitende om dette). Håper at han kommer seg fort![:)]

Godt å høre at det har gått fint. Håper han nå slipper mer plager med det og at han ikke lager flere nye årer. God bedring!!

Tøffe gutten din!!!!!

Mange klemmer sendes til dere!
Uff, ikke moro når de små er på sykehus.

Jeg har vært litt opptatt de siste ukene og månedene, derfor har jeg glemt å skrive om at vi skulle på Riksen denne uka.

Det har skjedd litt annet i hjemmet som gjør at jeg sliter litt med diverse tanker og frustrasjoner.

Oppdatert i første innlegg.

Back
Topp