En liten oppdatering fra meg :)

jentami*

Elsker forumet
Tirsdag va vi på ul
Tidlig ul pga min epilepsi. Hun holdt på lenge å målte hjertefrekvensen på jenta, (som hun tror det er :) ) og jeg spurte etter en stund hvorfor hun gjorde det..
"Det ser ut som det kan være en lekasje her!"sier hun..
"Hva betyr det?" Svarer jeg litt skremt..
"Det tar vi etterpå. Du skal få bli med inn på ett nytt rom med en bedre maskin først. Jeg vil undersøke nærmere.."
Jeg og sambo ble rimelig satt ut og ble med på det andre rommet. Hjertet så heldigvis fint ut, alt så normalt og bra ut. Hun ville undersøke såpass siden jeg var i en risikogruppe iom at jeg går på medisin. Noe hun sa ifra om før hun startet hele undersøkelsen.
Forskning viser heldigvis at den type medisin som jeg går på ikke har noen innvirkning på forsteret, men man vet jo aldri.
Vi ble tatt med på ett nytt rom etter den 2. undersøkelsen og hun fortalte litt om kromosomer og slikt. Sjansene for kromosomfeil osv. Hun avsluttet "møtet" med å ta en blodprøve av meg. Dette også iht fosteret. Hun ringte senere på dagen å fortalte at det ikke var noe å bekymre seg for. Sjansen for at jeg vant 1.premien i lotto var større enn at det skulle være noe i veien med fosteret.

Takk og lov! Det lever ei frisk og aktiv lita jente i magen min! Vi gleder oss til å treffe deg!

Må vært noen lange timer å vente på svar fra prøven! :-S Veldig godt å høre alt står bra til med lille huleboeren din! :-)

Back
Topp