En liten kul

August12mamma

Flørter med forumet
Har fått en liten bulekul på magen iallefall :)

Enn dere da ?

nei, men kjenner livmora så vidt over symfysebeinet. Håper magen holder seg inne i maaaange uker til jeg.... sist så fikk jeg ikke mage før rundt uke 20...

<3

Her er det ordentlig kul allerede. Fikk tidlig sist også, men nå (12 uker) er jeg som ved 15 uker sist........ :-/

Tihi, Tenk om jeg blir SVÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR :p

Sååå nusselig! Eg vente på min. Syns d e kjekt me gravidmage. Da føler eg meg litt mer skikkelig gravid. Hehe

Liten kul der ja :)

Kommet en kul her òg, men ikke at noen andre ser eller forstår at det er noe bebbis i magen :p

En kul her og ja, når jeg trekker inn magen riktignok emoticon Og livmora har jo kommet godt opp av bekkenet..

Men jeg føler meg heller tynn nå, etter 3 mnd med stor mage pga overstimulering emoticon

Hehe, bra jeg ikke er helt alene. Magen kom ganske fort til meg :o
Men gleder meg til den blir mere rund, at folk skjønner at jeg er gravid :-p

Jeg skulle gjerne ønske utgangspunktet mitt var flatt, men det blir med drømmen! Har en "fin" klumpemage fra før, meen nå er den ikke så myk og god lenger, nå er den litt hardere. Så merker jeg har "vokst" :p
Det blir nok en gooood stund før graviditeten syns på meg ja:)

Her har det kommet en liten kul....! Begynte med mammabukser denne uka, og det var himmel <3 Ingen ting som strammer og klemmer!

Jeg har også måttet gå og kjøpe en større bukse! Har en fått en del mage, men har også godt opp nesten 4 kilo siden jeg ble gravid, så selv om utgangspunktet var relativt flatt er det ikke det nå lenger ihvertfall! Har fått ganske stor kul, men tror mye av det er oppblåsthet selv om den er lik fra morran til kveld... Føler at jeg ser litt lubben ut akkuratt nå, gleder meg til å få en lett gjennkjennelig babymage! 

åå gud alså... hvordan får en til å laste opp bildet da?:)

LaMore^ skrev:
åå gud alså... hvordan får en til å laste opp bildet da?:)

Tusen takk for hjelp. Bildet var visst for stort så da måtte jeg prøve å ta det gjennom paint  hehe

Dette var tatt 10+2 ja, skal tro om det blir tvillinger igjen?

LaMore^ skrev:

Åhh, jeg også vil ha tvillinger! *misunner* , men ble nok ikke tvillinger her, denne gang! heheeh. Men du har fått mage da :D

August12mamma skrev:

LaMore^ skrev:

Åhh, jeg også vil ha tvillinger! *misunner* , men ble nok ikke tvillinger her, denne gang! heheeh. Men du har fått mage da :D

Ja jeg har det, derfor er det vanskelig å holde det skjult. Skal på tidlig UL 9 februar men det er lenge til, så tror ikke jeg klarer å holde det hemmelig  helt til da

Back
Topp