En liten klage..

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Hei.
Hold fast her kommer det. Jeg er lei mannen min:( han er egentlig en helt fantastisk mann, men jeg er så lei han:( lei av at han slenger rotet sitt overalt. Han har så mye ting og tang at man kan bli galen av mindre... det er overalt! Han jobber masse og studerer, så han har nok å ta seg til... det er ikke det at han fester og tuller vekk tiden. Men jeg er så lei av å være alene med alt hele tiden. Jeg jobber, studerer, ordner hus, økonomi og barn. Nå er jeg i tillegg gravid og har ikke overskudd til å ordne opp alt... jepp, rett og slett lei, eller full i hormoner eller kanskje begge deler...

Føler med deg. Har en mann som jobber over snittet for mye. Han er lite hjemme. Å når han er hjemme slenger han fra seg jakka i stua, vipper av seg sokkene midt på gulvet eller under bordet. Så spacer han ut og er lite lett å få kontakt med. Jeg jobber ikke like mye men har hus og barn i tillegg.
Sender deg min sympati!!!! Å en god klem. :-)

Føler med deg. Har en mann som jobber over snittet for mye. Han er lite hjemme. Å når han er hjemme slenger han fra seg jakka i stua, vipper av seg sokkene midt på gulvet eller under bordet. Så spacer han ut og er lite lett å få kontakt med. Jeg jobber ikke like mye men har hus og barn i tillegg.
Sender deg min sympati!!!! Å en god klem. :)
Tusen takk:) synes bare det blir litt i overkant slitsomt:(
Sender deg en god klem tilbake

Snakk med han om det! Si at du trenger hjelp! Også blir jo alt både dobbelt og trippelt så ille med disse hormonene ja :P Sender en klem!

Hehe det er sant!

Du ser bare ordene skli inn det ene øret. Så kommer det ut på andre sia som eggerøre...
Så når du spør ham ett spørsmål ang tema etterpå ser han på deg som han har detti ned fra månen...

Sånn det er med mannfolk det :-P

Du ser bare ordene skli inn det ene øret. Så kommer det ut på andre sia som eggerøre...
Så når du spør ham ett spørsmål ang tema etterpå ser han på deg som han har detti ned fra månen...

Sånn det er med mannfolk det :p
Hehehe tja om jeg ber mannen min om hjelp, så får jeg det :) Men om jeg snakker om gardiner... :P

Mannen min spør hele tiden om det er noe han kan gjøre for meg.. jeg svarer at han kan jo bare se seg rundt, han trenger ikke spørre meg.... men han har enda ikke kommet hjem fra jobb....

Hjelper ikke å snakke til noen som ikke hører etter :p hahahahaha
Da må du få han til å høre etter!!!
Har en mann som jobber på havet. Var storsett borte hele tiden! :( Brukt å si at jeg har vært alene mor de fire første årene. Og da fikk vi nr.2!!! Var mye alene med begge, huset og jobbing i 100%. :smiley-chores020 Når han kom hjem skulle han bare slappe av eller gjøre andre ting enn å være hjemme. Til slutt så klikket det for meg! :smiley-angry019 Vi har hatt MANGE diskusjoner om det der. :violent001 Nå er han mye flinkere! Er mye mer hjemme og når han er her så hjelper han til med det som må gjøres.;) Det tokk ganske lang tid og mye frustrasjon! Det viktigste tror jeg er at du ikke venter at du er D... lei før å ta opp diskusjonen, for da blir det bare krangel!
Masse lykke til!! :signs003

Da må du få han til å høre etter!!!
Har en mann som jobber på havet. Var storsett borte hele tiden! :( Brukt å si at jeg har vært alene mor de fire første årene. Og da fikk vi nr.2!!! Var mye alene med begge, huset og jobbing i 100%. :smiley-chores020 Når han kom hjem skulle han bare slappe av eller gjøre andre ting enn å være hjemme. Til slutt så klikket det for meg! :smiley-angry019 Vi har hatt MANGE diskusjoner om det der. :violent001 Nå er han mye flinkere! Er mye mer hjemme og når han er her så hjelper han til med det som må gjøres.;) Det tokk ganske lang tid og mye frustrasjon! Det viktigste tror jeg er at du ikke venter at du er D... lei før å ta opp diskusjonen, for da blir det bare krangel!
Masse lykke til!! :signs003

Tro meg.. har jobbet lenge med dette..
Venninna mi mener jeg er for snill med ham :P

Føler meg som en alenemor. Kunne det like gjerne ha vært det. Da hadde jeg sluppet å ordne opp etter han hele tiden. Han hadde til og med måtte betalt bidrag. Nå kjøper han bare litt mat. Jeg betaler ALT annet. Har kranglet om penger så ufattelig mange ganger, men det går bare ikke inn! I dag er det virkelig en lei mannen dag. Har brukt over 2 timer på å legge minien og det gjør ikke akkurat situasjonen bedre...

Føler meg som en alenemor. Kunne det like gjerne ha vært det. Da hadde jeg sluppet å ordne opp etter han hele tiden. Han hadde til og med måtte betalt bidrag. Nå kjøper han bare litt mat. Jeg betaler ALT annet. Har kranglet om penger så ufattelig mange ganger, men det går bare ikke inn! I dag er det virkelig en lei mannen dag. Har brukt over 2 timer på å legge minien og det gjør ikke akkurat situasjonen bedre...
:smiley-angelic003
sender deg en klem jeg!
Er desverre alt jeg kan bidra med :)

Sender deg ein klem!!

Har ein mann som er mykje ute og jobber og (har gård). Blir irritert kvar gang han ikkje kan rydde inn i oppvaskmaskina etter seg, fullt av brødsmuler på disken!! blir fort krangler av det!!!

Jeg skjønner ikke at mannfolka sjøl ikke skjønner at de å faktisk må gjøre noe hjemme ??!?!?!
Blir jævli forbainna på min av å til jeg å ja!!

Av å til så er han flink av å til bare går han fra alt å bare går å legger seg...

Penger , barn( oppdragelse) , hus er det ikke det vi krangler om alle sammen ?

Sukk !

Back
Topp