En liten klage!

SiljeHB

Blir kjent med forumet
Må bare si at j gleder meg til å gå opp trappa, eller kle av/på meg, ta på sko osv uten å høres ut som om j har løpt maraton!!!:p Hehe... Sånn er det med den saken!:p

Silje :-)

Hahaha.

Jeg sluttet å knytte skoene, for jeg orket ikke/klarte ikke bøye meg ned :p Endte med at mannen min sto midt på gata å knytta skoene mine :p

Haha! Der må jeg virkelig si meg enig! Jeg spurte mannen i dag om vi skulle gå en tur, å vi bor ganske landlig med grusveier å ekstremt bratte tunge bakker! Måtte få mannen til å dra meg opp bakkene,haha :D Å hvertfall tungt når jeg nærmest knekker sammen av latterkrampe hele veien :P

Hehe, ja, nå er det liksom sånn at om jeg først har bøyd meg ned kikker jeg etter om det er noe mer jeg skal gjøre mens jeg først er der nede :P

haha, jeg også. greit å få med seg det som eventuelt skal gjøres på gulvnivå når man først er der nede ;)

her er skoene knyttet løst nå så bare stikker foten nedi og bruker skohorn til hjelp for å få de på meg skikkeligfor å slippe å bøye meg...

Jeg har virkelig min del av plager i svangerskapet, men akkurat den biten der har jeg sluppet unna! Takk og lov. Jeg kan ikke sette meg ned på huk da, for da kommer jeg ikke opp igjen. Men alt av sko, sokker, trapper og sånt går helt fint enda. Men jeg tror jeg heller ville hatt det enn konstant kvalme hele svangerskapet... tror jeg vel og merke.

Lillemann har raskt måttet lære seg å ta på skoene selv! "Mamma klarer ikke bøye seg hun veit du, dette må du ordne selv" :P Blitt flink de siste ukene da veslemannen :)

Gleder meg til å kunne løfte opp gutten min og ha han ordentlig på fanget, ikke nå som jeg må legge ham på tvers og rundt magen for å kunne kosenusse litt.

Gleder meg også til å snuse på et lite babyhode med små fjonehår som kiler i nesen. Det beste som finnes er å nusse en liten rund munn som nettopp har spist mat og sover i armene dine... gjett om jeg gleder meg til dette!!!!

Må si meg enig i at det å bøye seg det er håpløst.. haha :P Sko som må knyttes er lagt bort, har kun et par jeg bare kan trø rett i stående fremme for tida..

Sååå enig ;)

Lillemann har raskt måttet lære seg å ta på skoene selv! "Mamma klarer ikke bøye seg hun veit du, dette må du ordne selv" :P Blitt flink de siste ukene da veslemannen :)

Gleder meg til å kunne løfte opp gutten min og ha han ordentlig på fanget, ikke nå som jeg må legge ham på tvers og rundt magen for å kunne kosenusse litt.

Gleder meg også til å snuse på et lite babyhode med små fjonehår som kiler i nesen. Det beste som finnes er å nusse en liten rund munn som nettopp har spist mat og sover i armene dine... gjett om jeg gleder meg til dette!!!!

Enig! Gleder meg til å kunne løfte, kose og ha vesla her på fanget og sånn!:) Stakkar får jo knapt plass lenger:p

Silje :-)

Kjenner til den!! :D Gleder meg til å kunne ta på meg akkurat det jeg ønsker av sko igjen!

Madrassen på min side av sengen har i tillegg begynt å synke ned mot gulvet pga måten jeg ruller meg ut av sengen på :P
Hei elefant!!

Back
Topp