En liten kjapptur innom...

Tjukkaaa

Forumet er livet
legevakten etter bhg[8|].
Alt er mest sannsynlig i orden - sannsynligvis har hun bare et"forstuet" håndledd - vi får se det an iløpet av kvelden/natten/imorgen.

Hadde en prat med Kath i morges angående tålmodighet og barn som prøver og prøver å pushe alt av grenser for tiden. Da kom jeg inn på at jeg som i utgangspunktet har gigantisk tålmodighet begynner å gå tom så helgen var litt stusselig..

Og når jeg så sitter på legevakten og hører på legene forklare hva som har skjedd blir det vanskelig å styre unna dårlig samvittighet[&o]. Selvom jeg vet at jeg har ikke gjort noe galt så er det tøfft å høre på legene snakke som om at jeg har mishandlet barnet mitt[&o][&o][&o][&o].

Og jeg som har vært litt "hissig" i helgen i tillegg.....

Men somsagt - ingenting alvorlig og det er j kjempedeilig![:D][:D][:D][:D]

Nå har jeg gått glipp av noe skjønner jeg...?

Alle foreldre er dritlei barna av og til, men jeg skjønner veldig godt den samvittigheten! [;)]

Hva skjedde med håndleddet da? Masse god bedring til lille snuppa! [:D]

ORIGINAL: Anis

Nå har jeg gått glipp av noe skjønner jeg...?

Neida[:D]. Jeg har ikke fortalt historien ordentlig ser jeg[8D] litt glemsk. Hentet jenten i bhg - hun har i det siste begynt å tulle seg i bhg g later sm at hun ikke vil hjem. Vi må jage hun og jeg bruker oppmot en halvtime på å komme hun ut av bhg.

I dag når vi skulle inn etter sekken hoppet hun i putegreien og lt som at hun ikke skulle med meg. Ga meg hånden og tok den vek igjen før jeg rakk den. tull g tøys. Til slutt rakkk jeg å få tak i hånden hennes, men ved fingrene og samtidig trakk hun tilbake. Hun hyyyyylte ut og gråt hele veien til legevakten med hånden "lam" ned med siden.

Så jeg måtte j prøve å forklare til legene hva skjedde - ikke 1 eller to eller 3 ganger - men sånn ca 8 ganger[&o]

Uffda - skjønner godt at den var litt lei[X(]

huff... den hørtes ikke noe kjekk ut nei! Ikke noe som er så ille som å føle at noen mistenker deg for noe! sånn kan jo skje hvem som helst i tullelek...

godt d går bra m jenta de!

Litt off topic, eller ikke, men uansett:

Mamma ble jo "Mistenkt" for barnemishandling da vi var små.

En mandag kom hun med den ene broren min til legevakten; Forstuet håndledd og full av blåflekker (hadde bare falt ned fra ett tre eller no[;)])

Ett par dager etterpå kom hun med den andre broren min; Mistanke om brudd i en arm, men han var bare kraftig forslått... Fotballkamp..

Så til helgen (og dette husker jeg, jeg var 5 år) forstuet jeg foten noe så INNI *****!!! Og da ble det LAAAANGE samtaler med mamma fordi dette var slettes ikke normalt... Alle tre ungene inn samme uken med blåflekker og forstuelser.....[8D][8D][8D]

ORIGINAL: chrichri

huff... den hørtes ikke noe kjekk ut nei! Ikke noe som er så ille som å føle at noen mistenker deg for noe! sånn kan jo skje hvem som helst i tullelek...

godt d går bra m jenta de!

ORIGINAL: Vand

En mandag kom hun med den ene broren min til legevakten; Forstuet håndledd og full av blåflekker (hadde bare falt ned fra ett tre eller no[;)])

Ett par dager etterpå kom hun med den andre broren min; Mistanke om brudd i en arm, men han var bare kraftig forslått... Fotballkamp..

Så til helgen (og dette husker jeg, jeg var 5 år) forstuet jeg foten noe så INNI *****!!! Og da ble det LAAAANGE samtaler med mamma fordi dette var slettes ikke normalt... Alle tre ungene inn samme uken med blåflekker og forstuelser.....[8D][8D][8D]

Jeg må bare være ærlig og si at den histoorien var jæææævlig bra å høre altså![8D]
sorry hvis det var frekkt[8D]. Men ja det er helt grusomt å sitte der og overveie med segselv alt man ikke burde ha gjrt. Jeg burde ikke deltatt i leken, jeg burde bare tatt hun, jeg hadde jo lovet megselv å aldri ta noen risiko igjen med leddnee i armer... men jaja så fort glemmer man[8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Jeg må bare være ærlig og si at den histoorien var jæææævlig bra å høre altså![8D]
sorry hvis det var frekkt[8D]. Men ja det er helt grusomt å sitte der og overveie med segselv alt man ikke burde ha gjrt. Jeg burde ikke deltatt i leken, jeg burde bare tatt hun, jeg hadde jo lovet megselv å aldri ta noen risiko igjen med leddnee i armer... men jaja så fort glemmer man[8|]

Bra jeg kunne "trøste" deg litt[8D]

Får håpe det går greit med hånda hennes da[;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Bra jeg kunne "trøste" deg litt[8D]

Får håpe det går greit med hånda hennes da[;)]

Vettu jeg tror hun er lbitt helt frisk igjen!! Hun har lekt en del med hånden før hun la seg[:D][:D][:D][:D]

Hysteriske freldre sm kjører til legevakten fr alt g ingenting?[8D] Neida jeg trodde helt ærlig det var hånd ut av ledd frdi det føltes akurat sm siste gang- men så sa legen at håndleddet kan jo ikke gå ut av ledd på samme måte såh... da vet jeg de[8D]

Hvis hun lekte med hånden, så går det nok bra skal du se! [:D]

ikke din feil... sånt kan skje aaaalle....[:D] stor klem...[:)]

off det var ikke noe kjekt å høre.. skjønner at du har vondt i samvittigheten din.. men du gjorde det ikke med vilje og du ville aldri ha gjort jenta di noe vondt.. sånt kan skje alle...

og hvis hun lekte med hånden allerede så gikk det nok veldig bra[;)]

sender deg en stor klem

Back
Topp