En liten juletråd til...

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Åh, den så fin ut! Må kanskje kjøpe meg en sånn! Har enda ikke fått fingeren ut for å fremkalle bilder til babyalbumet til storesøster..

Jeg fikk endel forskjellig, men det jeg kanskje syntes var mest stas var Fitbit Charge 2. Perfekt nå som jeg skal gå masse tur fremover og få kroppen i form igjen [emoji4]
 
Fikk fitbit charge jeg også :) Min gamle sportsklokke gikk nettopp dukken, så passer perfekt. Ellers fikk vi forskjellig til hjemmet og så fikk jeg ny morgenkåpe, tøfler og litt klær. Fikk sinnsykt mye klær til babyen også, så nå har mamma begynt å handle i str 12 måneder fordi vi har så mye opp til 9 måneder Blir nok lenge til jeg trenger å handle klær til jenta
 
99ba814e78b3ab3dbbca93a5b0db4183.heic

Æ å lille jenta fikk mamma å meg smykke av gubben. Å av størstedattra fikk æ smykke med forbokstavan te jentan mine. Trur nok det va de fineste gavan.
Eller va det en del praktisk te mæ å gubben.
 
Er du fornøyd med den? Skriver den små bilder?
Virker jo genialt [emoji6][emoji1362]
Den skriver små bilder ja, og så er det klistremerke-bakside, så kjempe kjekt å lime inn i album/bok. Er også et redigeringsprogram på skriveren, så man kan legge til ting, skrivetekst, endre på farge etc. Vel, man kan ikke forvente bildekvalitet som hos en fotobutikk, men absolutt en knall investering, synes nå jeg.
 
Back
Topp