en liten ide`?!

SweetCherry

Gift med forumet
jeg tenkte at når alle har vært på ul (de fleste ihvertfall) så kan vi skrive en stor liste med fødested, termin og kjønn?!

vi har jo alle listene, men bare å slå de sammen og ha listen øverst på mai forumet slik at vi har full oversikt... eller var det en dum ide?
 forslag? tanker?

Veldig god ide synes jeg :) Mye greiere å ha alt på en plass i stedet for mange forskjellige lister :)

Kjempe god ide!!!

dytt dytt

Veldig god ide. Det er så mye enklere og mer oversiktlig når ting er på ett sted, ikke spredt utover overalt :o)

Jeg er FOR den :)

Lurt:) Og hvis listen sorteres etter termin, kan den brukes på oppropet også:) (når den tid kommer)

Mims skrev:
Lurt:) Og hvis listen sorteres etter termin, kan den brukes på oppropet også:) (når den tid kommer)

så den skal heller sorteres etter termin og ikke fødested?

da må den som vil ha ansvar for fødelisten gjøre det for jeg har eksamens tid i mai så jeg har nok ikke muligheten til å oppdatere hele tiden da dessverre :(

Ja det hadde vært kjekt

samlet list er jeg for :)

Jeg har jo prøvd og oppdatere alt dette på terminlista..tenkte og lage den som tabell snart. Men hvis andre vil ha ei liste så er det helt greit altså :)

MittAndre <3 skrev:
Jeg har jo prøvd og oppdatere alt dette på terminlista..tenkte og lage den som tabell snart. Men hvis andre vil ha ei liste så er det helt greit altså :)

ååå, på termin listen? 

da er jo det greit da   har ikke fått med meg det, sorry 

Ingenting å beklage altså! Jeg er ikke så flink på dette med lister så andre vil helt sikkert klare det bedre, så tips tas imot med takk :)

Back
Topp