En liten hilsen til dere ☺

M

Mammades16

Guest
Mange ganger de siste måneder har jeg vært innom dette forumet, å mange ganger har jeg planlagt å skrive en liten hilsen hit, men det har blitt med tanken [emoji5]
I dag sitter jeg med min 2 dager gamle sønn i armene og håper jeg får tid innimellom når hverdagen kommer, til å stikke innom dere her [emoji5] har to gutter fra før, og den gangen satt jeg pris på å ha et forum å dele erfaringer og spørsmål i, så håper virkelig at jeg får den muligheten denne gangen å [emoji5]

De fleste av dere har enda ikke født, noen venter deres første, og andre som meg har noen barn fra før. De siste ukene og dagene er tunge, og går så altfor sakte, men lover dere at når dere sitter der med babyen i armene er det verdt alt man har vært igjennom [emoji7]

Sender dere som venter, litt fødestøv, og ønsker alle en fin kveld videre [emoji4]
 
Last edited by a moderator:
Gratulerer så mye til deg [emoji173]️
 
Gratulerer så mye med ny baby!!
Dette forumet er gull verdt for å få luftet erfaringer og bekymringer! <3
 
Gratulerer så mykje :D
Nyt tida framover, og så håpar me sjølvsagt du finn nytte i forumet, og får svar på alt du lurer på saman med alle dei flotte damene her inne :)
 
Gratulerer så mye!
Ja, det er godt å ha en plass man kan dele erfaringer og spør om hva som helst. :)
 
Back
Topp