En liten hilsen herfra....

*oopsIdiditagain*

Andre møte med forumet
Vil bare si at jeg tok en test idag. Det var klingende klar. Så hormonene er i alle fall på plass. Så regner med at jeg inntil videre kan kalde meg gravid.

Det kommer bittelitt blod hist og her. Men regner med at det er skjøre blodkar og slimhinner som skal finne ut av det her også. Er altså fortsatt litt skeptisk (men det skal man jo være) men blir litt mer overbevist nå...kanskje.... men det er ingen som vet. bare dere[;)]

åååh, lykke, lykke, lykke - jeg krysser selvsagt fingrene for deg videre. Hvor langt har du kommet nå egentlig?

Ååååååå, så bra [:D][:D]
Nå ble jeg skikkelig glad altså!
Masse masse lykke til videre [:D]

Å så bra[:D][:D]
Håper spiren holder seg på plass[:)]

Så bra!!!![:D]
Krysser alt jeg har for att spiren klorer seg fast!![:)]

Hihihi.. Så bra!! Håper den holder seg der i mange mnd til.. [:D]

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii så flott. Hurra.[:D]

Takk for koselig omtanke. Er 6 uker nå. Så det er ganske tidlig enda. Og så er jeg i veldig fin form. Sovner hvis jeg legger meg ned midt på dagen og en liten dupp kommer godt med. Men er ikke trøtt og lite kvalm.
Men så er jeg i bedre fysisk form enn sist jeg var gravid. Jeg er mindre sliten i hodet mitt også, så har nok generelt hatt et bedre utgangspunkt. (og så er det godt med ferie og god mat og glade unger!)

Aner ikke hvem du er enda - men så flott at testen er så positiv. Lykke til videre i svangerskapet - krysser fingrene for at den lille holder seg der inne i mange måneder enda[:)]

Om det er noen trøst så blødde jeg ofte i begynnelsen med begge mine!

Så bra å høre, har tenkt masse på deg.[:)]

ORIGINAL: GullaSinMamma

Hallo?? Veit fo0lk kven dette er? Eg dør av nyskjerrigheit her..

Ja!!! Klart det [:D]

Back
Topp