Da er det over. Det ble ikke noen uke 12 på meg i dag. Fikk bekreftet MA i uke 11+5 på lørdag etter en liten blødning. Fosteret døde like etter TUL i 8+3. Fikk først time på mandag klokka 10, men går kveld satte smertene inn, og jeg måtte kontakte sykehuset. De ville ha meg inn for å gi meg smertestillende etter å ha hørt meg på telefonen. Ba en nabo om å kjøre meg, men innen hun kom var jeg på do og da kom trolig alt. Det føltes slik. Skal til kontroll i dag.
Jeg ønsker dere alle så inderlig lykke til- og håper at jeg var den siste av oss som måtte oppleve dette. Er helt knust, selv om fosteret sikkert var «sykt og ikke levedyktig», og at «det skjedde tidlig». Å miste i 11+5 føles ikke tidlig. Jeg føler meg lurt av statistikken og ført bak lyset av egen kropp.
Takk for fine samtaler og spennende tråder- ved en eventuell neste gang blir det nok ikke termingruppe på meg før 14+, om jeg kommer så lang.
Og takk for «radio silence» da jeg ba om det og ikke taklet kontakt tidligere i helgen. Ville bare gjemme meg i et hull og dø en periode. Men det går bedre nå.
Jeg ønsker dere alle så inderlig lykke til- og håper at jeg var den siste av oss som måtte oppleve dette. Er helt knust, selv om fosteret sikkert var «sykt og ikke levedyktig», og at «det skjedde tidlig». Å miste i 11+5 føles ikke tidlig. Jeg føler meg lurt av statistikken og ført bak lyset av egen kropp.
Takk for fine samtaler og spennende tråder- ved en eventuell neste gang blir det nok ikke termingruppe på meg før 14+, om jeg kommer så lang.
Og takk for «radio silence» da jeg ba om det og ikke taklet kontakt tidligere i helgen. Ville bare gjemme meg i et hull og dø en periode. Men det går bedre nå.
Jeg var igjennom en MA i mars, fosteret døde i starten av uke 8, oppdaget det på TUL 9+2, da jeg mistenkte noe var galt. Man føler seg så alene når det hender, men vi er ganske mange som har opplevd det samme og vet hvordan det føles. Og det er så lov å føle på alt mellom himmel og jord i denne perioden. Ta godt vare på deg selv i tiden fremover. Selv om det ikke føles sånn nå, så blir ting bedre etter hvert