En liten fot innafor

DinaD

Elsker forumet
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
Ja da var det min første gang i en mulig termingruppe da.. helt surrealistisk, men en dag av gangen så får man se.

Vår reise har vært lang. 2 år med aktiv prøving, å 2 år IVF. 5 forsøk, 4 innsett å nå står vi her å det kom en fin liten strek på test idag. Mye kan fortsatt skje . Men enn så lenge er jeg litt optimistisk<3

Wow! :talk017 Gratulerer så mye med spiren, og velkommen inn hit til oss:love7:love017:Heartred

Velkommen! Bra vi er flere som er her for første gang :love017 Og gratulerer så mye med spiren:Heartred

Hurra for fin test! ❤️
Tusen takk <3 dessverre er morgen testen omtrent blendet. Så får følge med noen dager til før jeg slipper jubelen helt løs. Men er mye aktivitet nedi der :P men kanskje det bare var en streifer.

Hurra for to streker ❤️ Gratulerer så mye, og velkommen til oss :love017

Tusen takk <3 dessverre er morgen testen omtrent blendet. Så får følge med noen dager til før jeg slipper jubelen helt løs. Men er mye aktivitet nedi der :p men kanskje det bare var en streifer.
Erfaringsmessig så er morgenurin blææh :p prøv heller på urin 2-3 :)

Tusen takk <3 dessverre er morgen testen omtrent blendet. Så får følge med noen dager til før jeg slipper jubelen helt løs. Men er mye aktivitet nedi der :p men kanskje det bare var en streifer.
Helt enig i det svaret at så tidlig er ettermiddagsurin mye bedre :-)

Back
Topp