En liten fot i september forumet ❤️

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Hei! Da lister jeg meg veldig forsiktig inn her hos dere! ImageUploadedByBV Forum1452415276.318479.jpgJeg var helt overbevist om at det ikke klaffet denne gangen. Fikk negativ digital test seinest på onsdag.. I går fikk jeg positiv test. Litt usikker på dpo, men i følge bv app blir terminen 17 september :) hadde tidlig sa i november så greier ikke slippe gleden løs riktig enda. Tok en el test i stad bare for morro skyld. Den var jo veldig positiv ;)en ny bt i morgen for å kunne sammenligne gårsdagens test. Håper det går veien denne gangen, dette er veldig etterlengtet ❤️

Gratulerer så masse♡ jeg hadde selv en tidlig sa i november.. kanskje det klaffer for oss begge denne gangen?:-D

Hei! Da lister jeg meg veldig forsiktig inn her hos dere! Vis vedlegget 155319Jeg var helt overbevist om at det ikke klaffet denne gangen. Fikk negativ digital test seinest på onsdag.. I går fikk jeg positiv test. Litt usikker på dpo, men i følge bv app blir terminen 17 september :) hadde tidlig sa i november så greier ikke slippe gleden løs riktig enda. Tok en el test i stad bare for morro skyld. Den var jo veldig positiv ;)en ny bt i morgen for å kunne sammenligne gårsdagens test. Håper det går veien denne gangen, dette er veldig etterlengtet ❤️
Det btèn der var sterk og fin,gratulerer med spire :)

Gratulerer og velkommen :) Håper oppholdet ditt her blir langt :)

Gratulerer så masse♡ jeg hadde selv en tidlig sa i november.. kanskje det klaffer for oss begge denne gangen?:-D
Tusen takk❤️ jeg håper virkelig vi slipper å gå igjennom det igjen. Jeg tok det veldig tungt:( er veldig glad for positiv test, men kjenner jeg holder gleden veldig tilbake!

Tusen takk ❤️ tror muligens gullegget slapp litt seinere enn antatt, hadde sein temp stigning. Hvor mange dpo tror du ;)
veldig vanskelig å si siden alle har forskjellig stigning på hcg.Mine var vel slik rundt 12 dpo.Men jeg har ganske middels hcg stigning,ser mange her har mye høyere hcg enn meg :)

Gratulerer med ny spire:-)

Back
Topp