En liten dildo fortelling

tipp

Forumet er livet
Dette er da min tante som fortalte meg for 1 mnd siden eller noe sånt. Hun fant ut at jeg var gammel nok til å høre den nå[:D][:D] Er snart 27. Så mens det er sånn dildo snakk her så tenkte jeg at jeg kunne fortelle denne

Nå begynner den:

Det var da mine fetre var 7 og 9 år kanskje. Er iallefall 11-12 år siden. Min tante skulle på jobb iallefall. Og det gjorde hun og. Også pleide hun alltid å ringe hjem rundt 08.00 for å være sikker på at de var kommet seg av gårde til skolen.

MEN[:D] denne dagen var det DE som ringte henne[:D] Må bare le litt[:D]

"Mamma!!!! Det er en mann som står utenfor døren og prøver å komme inn med en motorsag!!!" Selvfølgelig begynte jo min tante virkelig å lure.

Mine fetre var livredde denne mannen med denne motorsagen da[:D]Så min tante kjørte jo selvfølgelig hjem for å sjekke opp i hva dette kunne være. Hun hørte jo at det var en lyd i bakgrunnen da de ringte, men hørte jo at det ikke var en motorsag.

Da hun kom inn døren hørte hun med en gang hva det var. Hu gikk så inn på rommet sitt med 2 guttunger bak seg. Gikk så mot skapet og åpnet døren. Joda, der lå da dildoen og dirret som gal mot veggen[:D].Hvordan den var slått på vet hun ikke, men dere kan vel forestille dere hvordan det høres ut[:D] 
OG mens hun da hang inn i skapet og slo av denne mototrsagen, så lurte hun på hva hun skulle si til guttene som hang over henne og lurte på hva det var. Heldigvis sto det en sånn vekker klokken med sånne "bjeller" på, sånn som man virkelig våkner av[:D], inne i skapet. Så hun tok da denne frem og sa at det var den som ringte[:D]

Så var da alt greit hjemme og hun skulle tilbake til jobb. de lurte jo på hva som var skjedd. Og da hun sa det var en vekker klokke som dirret i skapet[8|], skjønte de nok at det ikke riktig var det[:D] Tenker det var en flau dag på jobben ja.

Var jo selvfølgelig morsommere å høre når hun selv fortalte den, men  men.

Ånei, da hadde jeg blitt å flau!!

Men man kan nesten ikke noe annet enn og le heller da

hahahaha
 morsomste historia jeg har hørt på lenge! 

hehe...den var artig

ORIGINAL: annika_26

hehe...den var artig

he-he[:D][:D]

Back
Topp