En liten bekjennelse:)

Klesklypa

Gift med forumet
Eg må bare si (no som forumet er så godt som dødt til tider..) at eg savner dokke så innmari!
Eg har stor forståelse for at de aller fleste av dokke (meg inkludert) har masse anna å drive med no, med jobb igjen, barnehage, middager og kverdag..
så eg bærer ingen nag til at folk ikkje har tid til å sitte med nesa inn i dataskjermen heile ettermiddagen:)

men eg vil bare si kor utrolig masse dette forumet har betydd for meg! under graviditeten og ikkje minst dette første året etter at snuppa kom til!
Å ha noken å dele faktisk ALT med! Fra middagstips, ammeproblemer til kas grøt er best:)
store og små problemer! Eg tor dette svangerskapet og året i permisjon hadde vert ganske så annerledes uten dokke!
Og eg setter så himla pris på kver og enkelt av dokke! Og det er mange nick som var veldig aktive før som har dotte av undervegs.. savner å se nicene dokkes også:) hehe

No er eg jo gravid igjen.. og prøver å engasjere meg litt på et nytt forum, siden det er lite aktivitet her og de er i samme situasjon, og det virker som utrolig kjekke jenter der også! Men.. det er ikkje dokke! Det kommer aldri til å bli det samme!
 
I know the feeling, min kjære klypis! :) :) Og jeg er helt enig i det du sier.
Har møtt så utrolig mange flotte jenter her inne fra. Og mine nærmeste venninner kommer fra akkurat feb2010!! :) :) 
Føler meg utrolig priviligert som har så mange her i fra i hjertet mitt <3

Når det gjelder aktivtieten her inne.. Ja hva kan man si. Man kan ikke forvente at det skal bli slik det en gang var. Det nytter ikke. Men det går jo an å holde noooe i liv heri nne uansett.
Føler jeg har prøvd masse og etterhvert så blir man jo litt tafatt da. Men.. Må bare bite tennene sammen og håpe på at det blir litt mer liv etterhvert ;) 
 
ååå gratulerer klesklypa :D   så kjekke nyheter.. kor langt er du på vei?

eg håper det blir mere aktivitet framover,, trur det blir det når kulda setter sine harde spor utenfor døra ;)

eg skall no bli flinkere,,, for gjett om eg har tenkt på dere...  :)
 
åååh, goingen :) Jeg er helt enig med deg :=)
folk tror at jeg har kjent dere hele mitt liv når jeg snakker om dere.. hehe.. og ser dumt på meg når jeg sier jeg skal treffe noen herfra.. haha.. som å reise på ett landstreff uten å ha truffet dere først.. kunne jo vært skumle folk.. haha.. eller ikke :D men dere er som en giga vennegjeng :) jeg har delt så mye med dere, mye andre ikke vet.. og dere er verdens beste gjeng til å støtte opp og komme med gode ord/råd :) 

Jeg gleder meg til å fortelle emilie om denne gjengen her når hun blir gammel nok og kanskje registrerer seg her selv :D hohoh.. :) 

 
Enig med alle over :) Go gjengen som forsvant, rett og slett...
Prøver å holde meg oppdatert og skrive når jeg kan, men mister litt motivasjon når vi er blitt så tafatte...
 
søtingene <3 signerer alle over! dere er bare best <3

 prøver å være litt aktiv, men dessverre så blir d ikke sånn som d var :(
 
Huff.... Eg veit kva du meiner, og eg er dessverre ein av dei som har falt litt av lasset..
Eg sjekkar det hemmelige forumet oftare enn babyverden, faktisk :P
Eg som før ikkje hadde tid til anna enn babyverden har no ikkje tid til babyverden:P
Det er veldig trist, for eg har jo kviletid eg også.. er ikkje sånn at ting går i ett heime, men eg gjer liksom alt anna enn babyverden.

Men jenter, dåke har betydd kjempemykje for meg også!! :) :)
 
så goe dåkke e :) og sign. det om nye forum, det blir rett å slett ikkje det samme nei!
 
Vi har hatt en spesiell tilhørighet og vi betyr nok mye for hverandre enda, men tidsklemmen har gjort sitt. Jeg verdsetter all min tid her inne med dere og samtlige som jeg har møtt face to face. Dere må bare slutte å være så buisy mennesker, rett og slett. emoticon
 
prøver å skjerpe meg.. og ta turen innom så fort jeg husker på det.. har blitt litt flinkere :) og syns det er utrolig koselig at det di siste dagene faktisk har kommet noen nye tråder :D

nå er ikke jeg i din situasjon. tenker på ny graviditet.. men kan se for meg at å få slik kontakt som vi har hatt på dette forumet er vanskelig å få reprise på :P hahaha.. trur vi rett og slett hadde utrolig flaks med jentene våre her :D
 
Skjerper meg også på det å ta seg tid til forumet.
Veldig mye nyttig e har lært her inne.

Og ikke minst INGEN e så bra som februar 2010
 
Kjære klypa vår!!!
Jeg tenker på akkurat det samme!!!
Jeg er en av dem som har falt fra i det siste....jeg skrev en del om det på HF for en tid tilbake, og etter det er det blitt så mye mer som jeg ikke orker å dele en gang!!!!
Ikke enda i alle fall........

Men jeg savner dere jeg også! Og blir det LT neste år skal jeg prøve å få til å være med .....hadde vært kjempegøy!!!!

Dere har betydd og betyr fremdeles en masse en del av dere her inne!

Klemmer :D
 
Åhhh, jeg er såååå enig med dere!

Dere er helt fantastiske! Og jeg er blitt sååå glad i dere <3<3 

Og Soffy: Vet jeg ikke har hatt tid til å svare i innleggene dine, men jeg har lest og tenkt MASSE på deg!!

Superklemmer til dere alle:)))
 
Back
Topp