~Lisbeth83~
Forumet er livet
Jeg og sambo satt barnevakt for søskenbarna mine som er 2 og 4...
foreldrene skulle ut på byen...
leste nattabok...la dem,de sovnet og det gikk helt fint...helt til han på 2 begynte å hyle...
da gikk jeg inn til han sa hyssssj må være stille for alle babyene sov nå...
det ble stille å han sovnet som en stein[;)]
en stund etterpå ville ikke hun på 4 sove,hun var ikke trett så hun fikk sitte oppe ti min,så la jeg henne igjen,sovnet ,hun fikk også ett hyleattack en stund etterpå...
å skulle så absolutt ringe pappan sin....hehe...mne fikk pratet henne fra det og hun sovnet[:D](vi lå på samme rom som 2 åringen,så fikk de fulle foreldrene sove ut rusen dagen derpå[:D])
vi gikk og la oss og sov stille og rolig hele natten....
sto opp halv ni dagen etter og gikk ned til meg og spiste frokost...
hadde dem hos meg til tolvtiden på formiddagen...
tante hadde jo advart meg med at minsten garantert kom til å våkne iløpet av natten å slå seg vrang, å at jeg kom til å komme å vekke henne pga av det....hehehehe...[:D] men det gjorde han ikke...
tante hadde sagt til mamma at jeg var kjempeflink mad barna og var bestemt når jeg snakket til dem så de hørte på meg...
litt stolt nå ja[:D]
foreldrene skulle ut på byen...
leste nattabok...la dem,de sovnet og det gikk helt fint...helt til han på 2 begynte å hyle...
da gikk jeg inn til han sa hyssssj må være stille for alle babyene sov nå...
det ble stille å han sovnet som en stein[;)]
en stund etterpå ville ikke hun på 4 sove,hun var ikke trett så hun fikk sitte oppe ti min,så la jeg henne igjen,sovnet ,hun fikk også ett hyleattack en stund etterpå...
å skulle så absolutt ringe pappan sin....hehe...mne fikk pratet henne fra det og hun sovnet[:D](vi lå på samme rom som 2 åringen,så fikk de fulle foreldrene sove ut rusen dagen derpå[:D])
vi gikk og la oss og sov stille og rolig hele natten....
sto opp halv ni dagen etter og gikk ned til meg og spiste frokost...
hadde dem hos meg til tolvtiden på formiddagen...
tante hadde jo advart meg med at minsten garantert kom til å våkne iløpet av natten å slå seg vrang, å at jeg kom til å komme å vekke henne pga av det....hehehehe...[:D] men det gjorde han ikke...
tante hadde sagt til mamma at jeg var kjempeflink mad barna og var bestemt når jeg snakket til dem så de hørte på meg...
litt stolt nå ja[:D]