En liten bønne med bankende hjerte

Spitsbergen

Forelsket i forumet
Hurra, TUL i dag viste en liten bønne med bankende hjerte. Vips så ble det litt mer reelt :smiley-angelic003 var ikke helt enig med legen som først mente jeg var 7+6 (umulig) og deretter mente 7+1, satser på at min egen antakelse om 7+3 stemmer. OUL 19 september, og muligens 2 smugkikker på Riksen før det (august) pga et studie jeg er med i og screening pga alder. So far so good :smiley-bounce012
 
Wiii, så herlig! :Heartred Gratulerer!
 
Gratulerer!
 
Hei, sikkert dumt spørsmål, men jeg skal på tidlig ul neste uke og er da 7+4. Jeg skal på offentlig sykehus da jeg har mistet tidligere. Er det slik at man kan få med seg et bilde hjem? Eller om ikke annet filme/ta et bilde med mobilen? Har en mann som ikke har mulighet til å være med og er veldig spent! :woot:
 
Hei, sikkert dumt spørsmål, men jeg skal på tidlig ul neste uke og er da 7+4. Jeg skal på offentlig sykehus da jeg har mistet tidligere. Er det slik at man kan få med seg et bilde hjem? Eller om ikke annet filme/ta et bilde med mobilen? Har en mann som ikke har mulighet til å være med og er veldig spent! :woot:
Jeg fikk med to bilder av en bønneliknende klump, var på offentlig sykehus, så regner med de «spanderer» på dere et par bilder. Legen sa mildt; «her har du noe å vise frem til den vordende far»
 
Så herlig ❤️ Gratulerer så masse!
 
Gratulerer :gen014
 
Back
Topp