En liten avsløring

Lille Surikat

Elsker forumet
Jeg må bare lette litt på trykket her hehe. Holder på å bli gal. Men tør ikke helt å slippe meg helt løs enda, siden det er bare en kort stund siden jeg måtte innse det selv. Så har ikke sagt noenting til de jeg jobber sammen med hver dag eller noen i fam enda.
Men Surikaten ervel ganske så IN LOVE hehe.
Så får vi se hvordan dette barker i vei da. Lenge siden jeg har vært det. Så skummelt og spennende på en gang.

Så kjekt! Har han dei samme følelsane? Kos deg med nyforelska-perioden, og håper det utvikler seg slik du vil[:D]

ÅÅÅÅÅ foe en hærlig følelse Lille Surikat!!! og håper følelsene er gjensidige....masse masse lykke til denne spennenes tiden fremover og hold oss gjerne oppdatert....!!! [:D]

Vet ikke helt om han føler det samme, men er masse meldinger mellom oss, stadig på fb og chater og han kommer stadig bort på plassen min på jobb (ja vi jobber på samme plass, han er faktisk en liten sjef over mamma hehe), å da blir han leeeenge. Masse sånne kose meldinger på kvelden. Men jeg vet jo ikke hvordan i huelste jeg skal gå frem her. Sommerfugler i magen hver gang jeg ser han, smiler hele dagen, "detter" ut fra denne verdnen. Ja dere kjenner tegna hehe. Jeg trenger hjelp her tror jeg. For tror nok vi begge er ganske så sjenerte egentlig.

hihihi, så utrolig koslig da [:D][:D]

Har egentlig "skjønt" det litt ut i fra statusene dine [8D] Ante ugler i mosen [;)] hehe

ORIGINAL: Reset

hihihi, så utrolig koslig da [:D][:D]

Har egentlig "skjønt" det litt ut i fra statusene dine [8D] Ante ugler i mosen [;)] hehe

Hehe. Regna nesten med at du har skjønt litt mer ja. Du får komme deg på en kveld så får vi ha en liten fb date igjen hehe[;)]

Så arti!!![:D][:D][:D]

Nyt det og ta tiden til hjelp, dere finner ut av veien videre mens dere "holder på"[:D]

Ååh så spennende :D Jeg håper virkelig at detta går kjempe bra *kryssefingrene*<3

så kjekt!!!!!!!![:D][:D]

ORIGINAL: S Reve

såe..Har det skjedd noe mere? [8D][:D]

hehe, litt kanskje...han var på besøk her fra torsdag til fredag forrige uke. Han var på jobb tur så ble litt mld frem og tilbake på torsdags kvelden. Enden på visa var at han dukka opp her kvart over 12 på natta hehe. Prata til 03 og skulle opp halv 8 begge to. Litt trøtte da ja. Å så er det masse besøk inne på jobb. Men vi tar det veldig med ro. Betatte begge to. Men å litt redde om du skjønner. Men jeg går nå her og smiler jeg da.[:D][:D][:D]Så får tiden bare vise etterhvert

ORIGINAL: Lille Surikat

hehe, litt kanskje...han var på besøk her fra torsdag til fredag forrige uke. Han var på jobb tur så ble litt mld frem og tilbake på torsdags kvelden. Enden på visa var at han dukka opp her kvart over 12 på natta hehe. Prata til 03 og skulle opp halv 8 begge to. Litt trøtte da ja. Å så er det masse besøk inne på jobb. Men vi tar det veldig med ro. Betatte begge to. Men å litt redde om du skjønner. Men jeg går nå her og smiler jeg da.[:D][:D][:D]Så får tiden bare vise etterhvert

ÅHH!!Så koselig [:D][:D]
Gjerne lille surikaten skal inn på nytt termin forum igjen.. [8D][:D]

Ingen fare for det vennen[:D]. Det toget har nok godt. Å blir det noe mer så tror jeg vi har nok med mine og hans. Det blir da 5 stk i alderen 18 til 3 hehe. Så nei. Ingen flere småtisser her hehe

Ingen fare for det vennen[:D]. Det toget har nok godt. Å blir det noe mer så tror jeg vi har nok med mine og hans. Det blir da 5 stk i alderen 18 til 3 hehe. Så nei. Ingen flere småtisser her hehe

haha,ja det kan jeg skjønne [:D]
Håper loven er in the air enda

Back
Topp