En kvalmende dag vender...

Alvani

Forelsket i forumet
Var ganske dårlig når jeg våkna i dag... ikke så mye kvalm, men forkjølelse og hodepine..

Kom meg til slutt på jobb...
Fikk så en alvorlig kvalmebølge under telefonmøte i dag. Såpass ille at jeg bare la på og løp...

Så jeg fikk litt dårlig samvittighet og fant ut at jeg likså godt kunne fortelle om graviditeten til sjefen i bedriften jeg er kontraktør hos også..

Hvilket han tok veldig pent og gratulerte meg, og håpet jeg hadde nok ressurser og ikke jobbet meg ihjæl ELLER STRESSET.. (utrolig søt mail, utrolig hvor søte mannlige sjefer kan være - han fortalte og at han honestly, ALDRI hadde vært gravid.... hihihih)

Noen timer senere sender sjefen min i konsulentselskapet jeg jobber i at han har fått en sinnsyk skrytemail av sjefen min hvor jeg er kontraktør, så han lurer på hva i all verden jeg driver på med??

Jeg vet ikke sier jeg.... jeg fortalte han at jeg var gravid.... og for all del, det er jo en prestasjon å lage barn [:D][:D]

Oi, det må en si!! Utrolig godt å høre at det også finnes slike sjefer![:D]

Heldig du er![:)]

ORIGINAL: Mollå

Ja, faktisk finnes det jo faktisk 2 - i og med at både sjefen min hvor jeg er ansatt, og sjefen i bedriften jeg er kontraktør var utrolig hyggelige. Der hvor jeg er ansatt visste jeg jo at det ville gå bra, for han har jeg jo fortalt det til sist gang også :p Litt mer skeptisk til der jeg er kontraktør, men han har barn selv, så jeg antok han ville være profesjonell, og uansett så blir det ikke hannes problem. Bedriften vår setter jo bare inn erstatning for meg når jeg er permisjon.

Men han overrasket meg nok likevel litt over hvor opptatt han var av min helse da [:)]

ORIGINAL: Alvani

ORIGINAL: Mollå

Ja, faktisk finnes det jo faktisk 2 - i og med at både sjefen min hvor jeg er ansatt, og sjefen i bedriften jeg er kontraktør var utrolig hyggelige. Der hvor jeg er ansatt visste jeg jo at det ville gå bra, for han har jeg jo fortalt det til sist gang også :p Litt mer skeptisk til der jeg er kontraktør, men han har barn selv, så jeg antok han ville være profesjonell, og uansett så blir det ikke hannes problem. Bedriften vår setter jo bare inn erstatning for meg når jeg er permisjon.

Men han overrasket meg nok likevel litt over hvor opptatt han var av min helse da [:)]

Ja, han virker virkelig ut som en bra sjef!![;)]

Så kjekk sjef ja! Tror sjefen min også tar det ganske bra, han (eller kona da) har nettopp fått en bunch med unger så han vet hva det går i[8D]

sikkert deilig å fortelle det og :) så fint han tok det..

Back
Topp