En kosli escape

er med

Jada, jeg er hekta.. blir med![;)]

satt fast jeg da. fant nøkel åpnet det keg skal med den, funnet ovn og epler og gulerot og to heste skoer og en tang og en ovn og ett ark

jeg står fast...

har tre hestesko, ei tang, ei gulrot og et ark med instruksjoner. har gitt hesten 3 epler og fylt opp med venn til den..

Eller ikke..den der har jeg spilt 2 ganger før.. [8D]

Vil dere ha hjelp? [;)]

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

jeg står fast...

har tre hestesko, ei tang, ei gulrot og et ark med instruksjoner. har gitt hesten 3 epler og fylt opp med venn til den..

hvor fant du site 3 hestesko??

har git hesten vann og tre epler. ett rød,gul og grønt..

ORIGINAL: Bluebabe

jeg står fast...

hvor fant du site 3 hestesko??

har git hesten vann og tre epler. ett rød,gul og grønt..

en foran båsen til hesten, en under høna og en lå på gulvet en plass.. husker ikke helt hvor, men den var godt synlig

fant en hammer [:D]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Huff, nå bør jeg gå og legge meg... Jeg prøvde å fore den ene høna med gulrot, og når den ikke ville ha prøvde jeg å slå den med hammeren! [:-][&o]

*fnis*  finne senga ja...

FUNNER HAMMER TING

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Huff, nå bør jeg gå og legge meg... Jeg prøvde å fore den ene høna med gulrot, og når den ikke ville ha prøvde jeg å slå den med hammeren! [:-][&o]

Hahahahahahaha!!!! Jeg ler meg ihjel!!! [:D][:D][:D]

gule eple under trillebåda ja

noen som vet hva skiltet på siden av ovnen betyr?

Det er instruksjoner.
Du skal "steke" hesteskoene inni der. På den varmen som står på det skiltet. En og en. Deretter ta de ut med tang, og slå på dem med hammeren.

Det er instruksjoner.
Du skal "steke" hesteskoene inni der. På den varmen som står på det skiltet. En og en. Deretter ta de ut med tang, og slå på dem med hammeren.

ja, fant ut det[:D] nå har jeg fire sko på veggen rundt døra og er ikke en døyt klokere... hva er det med instuksjonene?

ORIGINAL: Jordbæra

hvor er hammern?[&o] tror du skal dreie hesteskoene i samme som det er på maten til hesten--

spør kattene [;)]

jeg gjorde det[:D]

ORIGINAL: carpus

noen som vet hva skiltet på siden av ovnen betyr?

Det er instruksjoner.

Skilt ved siden av ovnen?? Ser ingenting jeg..

Back
Topp