en koselig tråd...

valentinesbaby

Gift med forumet
jeg ser de har sånne koselige tråder på generellt forum der de beskriver hverandre og sånn....... kan ikke vi lage en sånn koselig tråd her og.... jeg begynner:

Frøken flink på data: SOLVIT- alt du kan altså. Bøyer meg i støvet her

Bondekone: Flink i alt! Sånne som hun er så fine og ha, når man lurer på noe[:D]

bollapinnsvin79: så morsomme kommentarer er ikke mange som klarer å komme med[:D] glimt i øyet uansett altså[;)]

BollaPinnsvin79: du har vært superflink til å trimme
                               fortsett sånn så når du snart målet ditt!
                               (hehe jeg følger med på vekt tråden)

Da vil jeg gi en til ALLE sammen her inne (for jeg klarer ikke bare å ta en![:)]) 

TUSEN TAKK FOR AT DERE ER DEN DERE ER, SØTE, VENNLIGE, HJELPSOMME OG IKKE MINST; HUMORISTISKE!!!!  

Uff, jeg er håpløs, men jeg synes det er så trivlig her inne!! [:)]

ORIGINAL: kimb

Bondekone: Flink i alt! Sånne som hun er så fine og ha, når man lurer på noe[:D]

Signerer...[:)]

ORIGINAL: kimb

Signerer denne[:D]

ORIGINAL: BollaPinnsvin79

må signere denne jeg! Det er liksom blitt fast rutine her i huset. Stå opp, stelle Robin, pusse tenner og dusje, ta vitaminer og inn på BV...[:D]. Uansett hvor dårlig tid jeg har så MÅ jeg innom x-antall ganger om dagen...og nå har typen bare begynt å kalle meg babyverden.no hihi

Hehe, skjønner hva du mener ja!

tusen takk for søte kommentarer[;)]

må bare sende en

MEGASUPERKJEMPEKLEM!!
til alle januarjentene som er så flotte.....BV avhengig jeg? Neida[:D]

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Dere er alle fantistiske!
Har blitt helt avhengig av bv jeg assa!:) [:D]
Januarforumet er et vedig koselig sted å bedrive tiden sin på altsa!
Sjelden det er nnoe krangling her, og det er bra![:D][:D]
En trivelig gjeng av mødre som jeg lurer på hvordan klarer å komme igjennom husarbeidet når dere bare sitter inne på bv?! jeg klarer ikke[;)]

Kunne ikke sagt det bedre selv  :) :) :)

ORIGINAL: *JuLiAnE*

Dere er alle fantistiske!
Har blitt helt avhengig av bv jeg assa!:) [:D]
Januarforumet er et vedig koselig sted å bedrive tiden sin på altsa!
Sjelden det er nnoe krangling her, og det er bra![:D][:D]
En trivelig gjeng av mødre som jeg lurer på hvordan klarer å komme igjennom husarbeidet når dere bare sitter inne på bv?! jeg klarer ikke[;)]

Signerer denne jeg [;)]. Gleder meg til neste treff. Da skal vi være med også 

vil takke alle dere som hjalp meg når jeg hadde problemer med å komme over fødselen!tuuuuuusen takk..dere er noe engler og forståelesefulle mødre med så søte babyer..

Back
Topp