Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *BekkUlf*
[:(] bra de fant ut av det[&o] krysser fingrene, og sender masse klemmer[:)]

ORIGINAL: *Elin*
Sender masse store klemmer til dere!
ORIGINAL: ~Vimsa~
klem..... håper alt går greit og at di tar godt vare på dere.....
ORIGINAL: Mie77
Uff, så trist lesning. Kjenner jeg blir helt satt ut og mega bekymret, for Natalia har også bilyd på hjertet og skal på kontrolltime på sykehuset om en mnd. Kan jeg spørre hvorfor dere må operere?
Mange gode klemmer sendes iallefall deres vei og vi tenker på dere. Krysser fingrene for at dette går fort og greit for både store og små [:)]
ORIGINAL: BabyJenta2010
Uff, så trist lesning. Kjenner jeg blir helt satt ut og mega bekymret, for Natalia har også bilyd på hjertet og skal på kontrolltime på sykehuset om en mnd. Kan jeg spørre hvorfor dere må operere?
Mange gode klemmer sendes iallefall deres vei og vi tenker på dere. Krysser fingrene for at dette går fort og greit for både store og små [:)]
ene åra fra hjertet til lungene er litt trang, så da må de gå inn i lysken og opp å blikke den ut!! [;)]
ORIGINAL: BabyJenta2010
ene åra fra hjertet til lungene er litt trang, så da må de gå inn i lysken og opp å blikke den ut!! [;)]