en klem hit?!

oi..[:(] kan jeg spørre hva de fant fornoe? uansett så sender jeg og sigrid masse klemmer til deg og den lille.

STOR klem til deg!!! Det går nok bra skal du se!!:)

ORIGINAL: 2 guttegull

[:(] Klem!
Godt det er oppdaga og under kontroll!!
Masse lykke til!

ORIGINAL: *BekkUlf*

[:(] bra de fant ut av det[&o] krysser fingrene, og sender masse klemmer[:)]

ORIGINAL: LinnOgMia

OI.. Der fikk jeg frysninger på HELE kroppen.. Offa meg...!! [:(]

Visste ikke hun hadde det!! Sender så mange klemmer og gode tanker jeg bare kan vennen
Det der går nok så fint skal du se..

samme her! pelsen står og munnen er låst [8|]
klemme

Uff så trasig da[:(] Men er jo kjæmpe fint at de passer på og oppdager sånt da... Går sikkert bare bra skal du se... STOOOR klem herfra

Nei så kjedelig [:(]

Sender deg en god klem

ORIGINAL: *Elin*

Sender masse store klemmer til dere!

ORIGINAL: ~Vimsa~

klem..... håper alt går greit og at di tar godt vare på dere.....

Uff, så trist lesning. Kjenner jeg blir helt satt ut og mega bekymret, for Natalia har også bilyd på hjertet og skal på kontrolltime på sykehuset om en mnd. Kan jeg spørre hvorfor dere må operere?

Mange gode klemmer sendes iallefall deres vei og vi tenker på dere. Krysser fingrene for at dette går fort og greit for både store og små [:)]

ORIGINAL: Cattelatte

*stor klem til deg* håper alt ordner seg!! sender gode tanker deres vei!

ORIGINAL: Mie77

Uff, så trist lesning. Kjenner jeg blir helt satt ut og mega bekymret, for Natalia har også bilyd på hjertet og skal på kontrolltime på sykehuset om en mnd. Kan jeg spørre hvorfor dere må operere?

Mange gode klemmer sendes iallefall deres vei og vi tenker på dere. Krysser fingrene for at dette går fort og greit for både store og små [:)]

ene åra fra hjertet til lungene er litt trang, så da må de gå inn i lysken og opp å blikke den ut!! [;)]

ORIGINAL: BabyJenta2010

ene åra fra hjertet til lungene er litt trang, så da må de gå inn i lysken og opp å blikke den ut!! [;)]

Tusen takk for svar [:)]
Så fint at det går ann med kikkhullsoprasjon da, så blir det litt mindre drastisk iallefall [:D]. Masse lykke til til både deg og lille prinsessen, kommer nok til å gå kjempe fint [;)].
Hos Natalia er det ductus som ikke er lukket, så mye mulig vi må inn å få den lukket etterhvert vi også. Dette gjøres også via lysken [;)]. Merker jeg er veldig takknemlig for at vi har et såpass godt helsevesen her som det vi har, så blir slike ting fanget opp tidlig [:)].

Uansett, igjen mange klemmer deres vei [:)]

ORIGINAL: BabyJenta2010

Så bra det ikke var noe mer enn det da, så hun slipper stor operasjon! [:)]

Back
Topp