En klage fra meg....

Mayb31

Elsker forumet
Jeg er sååååååååååååååååååååååååååååå utrolig lei av å kaste opp og være kvalm hver en eneste kveld.
Forrige graviditet så gikk dette over etter 14-15 uker,men denne gangen så ser det ut til å vare...
JEG VIL IKKE KASTE OPP HELE SVANGERSKAPET!!!!!!!

Flere som har det sånn?

Ikke det at jeg ønsker at andre skal være kvalm,men det er innmari godt å vite at man er flere.
Jeg kaster opp fra ca 5 på ettermiddagen og frem til jeg kryper utmattet opp i sengen i 21-22 tiden.
Heldigvis ikke på morran for meg, siden jeg har nettopp startet i ny jobb!
Krysser fingrene og håper det gir seg for oss stakkerne snart!!!

Vi 2jobber" liksom litt på skifta da vi...[:D][:D][:D]

Stakkars dere som kaster opp. Jeg var ikke en dag dårlig når jeg gikk med de to andre, men i dette svangerskapet trodde jeg en stund at jeg skulle dø. I uke 10/11 blei jeg sykemeldt, for jeg var kvalm fra jeg stod opp til jeg la meg. Spydde ca 15 ganger HVER dag, gikk ned 5 kg på en uke og legen ble bekymret. Fikk noen stikkpiller uten at det hjalp, hadde det fortsatt hadde jeg måttet legges inn for å få væske i kroppen. Til slutt spydde jeg bare opp mitt egen spytt. Herlig dere.
Så i uke 12 var det HELT borte, men turde ikke spise ting jeg vet jeg blir kvalm av før for ca 2 uker siden.
Det verst jeg faktisk noensinne har vært borti.
Ønsker dere lykke til og tror det sikkert er på tur over.
Uten at jeg skal nevne at svigermor og ei venninne kastet opp i 9 mnd, fan nå nevte jeg det jo.
Tenker på dere, få høre hvordan det går etterhvert.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp