En klønete tråd...

LeneChr

Forumet er livet
Noen som har blitt mer klønete og distre etter de fikk bolle i ovnen?

Jeg stanger i lamper, river ned yoghurt i butikken så det splætter rundt, mister saltbørsa på bordet så det blir store hakk, mister generelt mye av det jeg holder i hånda, mobilen går i gulvet relativt mye, glemmer fort, som feks. min kjære her om dagen som sa:" Lukk igjen døra da." Ok, sier jeg og spankulerer ut med døra stående på vid gap bak meg.[:D] Ja, bare det gir seg innen baby'n kommer sier jeg. Men da blir jeg vel omringet av ammetåka. hi hi...[:D]

Åååååå, glemte at venninna mi hadde bursdag i dag også. Hun minnte meg akkurat på det. *kløne*

Ha ha ha... jeg må nok kaste meg på her jeg og....... helt surrehue....... bzzzzzzzzzzz

ORIGINAL: gravid*20

uff ja gud og jeg kjenner meg igjen,jeg er en skikkelig kløne til vanlig,og blitt enda værre etter jeg ble gravid[&:]

feks her om kvelden satt jeg bikkja ut i løpestrengen før vi skulle legge oss,og etter 20 min sier sambo "ta inn bikkja da mens jeg hopper i dusjen"
jada sier jeg og går og legger meg,etterhvert kom jo sambo og,og vi sovner  jo så godt atte..
kl halv 3 på natta våkner vi av at det piper og at bikkja hyler[:(]

herregud jeg hadde jo glemt han bort,stakkars har dårlig samvttighet enda[:(]
ånei nå ble jeg kjempe lei meg på nytt..
hormoner hormoner..

Jeg vet det ikke pent å le, men det er jo litt humoristisk og da[:)]

Back
Topp