En kjedelig overaskelse

Sykepleiermamma

Ny på forumet
er det flere så har opplevd å ikke få den kjære kvalmen før i uke 7?

Jeg var 7 fullgåtte uker i går, har ikke vert kvalm før, bare sånn småuggen. Men nå i dag, klarer nesten ikke stå oppreist...

Håper dette bare er dagens form og ikke sånn det blir i ukene fremover

Denne gangen kim det tidligere, men mener å huske den kom i uke 7-8 sist svangerskap [emoji53]

Kom rundt uke 6 på meg og har det fortsatt.. Er i uke 8+3 og drittlei av kvalmen allerede [emoji23]

Jeg var i super form forrige graviditet og trodde dette var reprise, men ble plutselig kjempekvalm i uke 8/9 :(

Fikk det uke 7 med de to første. Denne gangen kom det i uke 5 [emoji40] så begynner å bli lei nå. Er i uke 9.

Ikke vært særlig kvalm før i går jeg 8+4 og da var det ille. Borte igjenn i dag..,,,

Jeg startet kvalme forrige helg da var jeg 6+0 og den har ikke akkurat blitt noe bedre [emoji37]

Jeg har vært uggen et par uker allerede, men nå er det på et sånn et nivå at jeg har problemer med å fungere hjemme. Sover hele døgnet og når jeg ikke sover så er jeg kvalm og uggen... Eller har hodepine... så imorgen skal jeg dra meg til legen og høre hva han sier. Jeg er idag 7+3

Hatt det fra uke 6-18 med de to første her. I uke 10 nå og den er ille. Får kvalmestillende men de har slutta å virke noe særlig.

Back
Topp