En kjøre tur to remember...

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Herregud i dag skulle dere sett meg- eller rettere sagt håper ingen så meg... Jeg har en times kjøretur til jobb og i dag var kvalmen så inderlig at tømte en eple pose jeg hadde i passaser seter. jeg hang posen fra øre til øre. var så redd jeg skulle kaste opp i bilen før jeg rakk å stoppe.....

åhhh dette er virkelig slitsomt, men det er jo egentlig verdt det:)

*gapskratte*

hva gjør man ikke for å unngå litt søl :p

Hihihihi
Alt man skal gå gjennom :D
Men det var ikke den dummeste ideen jeg har hørt om det ;)

Hehehe! Ser det for meg!!
Bedre enn meg som bare måtte bråstoppe halvveis ute i kanten, vrenge opp døren før jeg så om det var klart bak meg, og spy ut, mens jeg fremdeles satt halvveis inne i bilen... Ææææsj! Heldigvis fikk jeg opp døra, og slengt hodet og noe av kroppen ut! Aaaaldri følt meg så fæl! Men, blir verd det tilslutt!

Haha, festlig syn kan jeg tenke :P

Gått tips! skal ut å kjøre et stykke i morgen, skal ha en slik pose liggende i fanget og feste den på ørene hvis d blir så ille! :) hehe..

Huffda! :confused: :p
Å så 1 times kjøring til jobb! Håper kvalmen din gir seg snart ;)
Jeg er også plaget med kvalme å da er det ikke noe særlig å kjøre bil...

Så urutinerte dere er!! Dere tar en pose OPPI en bøtte.. Og kjører med den i passjasersetet. Dermed har dere stor treff-flate, samt at dere kan bare knyte igjen posen slik at dere slipper å kjenne spylukten videre og bli kvalm av det...

Hilsen Iris som kjørte med vaskebøtta som fast passjasjer i forrige svangerskap frem til uke 20, og har tatt på igjen den faste passjasjerer nå...!!!

Så urutinerte dere er!! Dere tar en pose OPPI en bøtte.. Og kjører med den i passjasersetet. Dermed har dere stor treff-flate, samt at dere kan bare knyte igjen posen slik at dere slipper å kjenne spylukten videre og bli kvalm av det...

Hilsen Iris som kjørte med vaskebøtta som fast passjasjer i forrige svangerskap frem til uke 20, og har tatt på igjen den faste passjasjerer nå...!!!
Hihihi
Ikke den passasjeren jeg helst vile hatt med meg, men må man så må man.
Lykke til dere med ekstrapassasjerer i bilen ;)

åhhh den passasjeren har jeg ikke tenkt på.... men skal det fortsette sånn lenge? sist var jeg bare kvelds kvalm, aldri sånn morgen kvalme. Cola til frokost sammen med to marie kjeks hjalp litt i dag... men jeg kan da virkelig ikke drikke cola hver dag!!!!

åhhh den passasjeren har jeg ikke tenkt på.... men skal det fortsette sånn lenge? sist var jeg bare kvelds kvalm, aldri sånn morgen kvalme. Cola til frokost sammen med to marie kjeks hjalp litt i dag... men jeg kan da virkelig ikke drikke cola hver dag!!!!
Sist var jeg ekstremt bilsyk da. Frem til uke 20. jeg spydde i hele svangerskapet, men etter uke 12, så spydde jeg bare 2-3 ganger for dag, ikke heeeele tiden som i starten. Men jeg ble som sagt veldig bilsyk.. Når eksen kjørte i rundkjøringer, spydde jeg i hele svingen...:p

Back
Topp