En ikke-anbefaling!

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
IKKE lei airshells på Gardermoen! Det er det verste jeg har vært borti. Først og fremst var det håpløst å finne skranken man skulle hente den ut fra. Elendig skiltet, og jeg spurte mange som ikke visste.
Så var mannen i skranken utrolig lite hjelpsom, vi måtte finne fram airshells'en selv, ingen hjelp å få. Dette på triss av at vi hadde forhåndsbestilt med tidspunkt til når vi skulle hente den ut.
Og så når vi kom hjem og skulle levere den tilbake, så var det stengt!!
Selv om vi hadde fylt ut når flyet landet og når vi skulle levere. Heldigvis hadde vi betalt på forhånd, så da bare kastet jeg hele greia over skranken.
Takk og pris for at vi hadde god tid både på utreise og hjemreise!

Hoi da.. jeg har bestilt til vi skal på tur nå snart. Men syntes da det sto veldig greit forklart I malen vi fikk om hvor vi skal hente ut, og hvor vi skal levere inn og når på døgnet de har åpent.. Får håpe vi er mer heldig da!

Hos oss gikk det også veldig bra! Den var bare stor og klumpete å ha med seg til og fra flyplassen da vi ikke kunne levere den før etter vi hadde kommet hjem igjen! :)

IKKE lei airshells på Gardermoen! Det er det verste jeg har vært borti. Først og fremst var det håpløst å finne skranken man skulle hente den ut fra. Elendig skiltet, og jeg spurte mange som ikke visste.
Så var mannen i skranken utrolig lite hjelpsom, vi måtte finne fram airshells'en selv, ingen hjelp å få. Dette på triss av at vi hadde forhåndsbestilt med tidspunkt til når vi skulle hente den ut.
Og så når vi kom hjem og skulle levere den tilbake, så var det stengt!!
Selv om vi hadde fylt ut når flyet landet og når vi skulle levere. Heldigvis hadde vi betalt på forhånd, så da bare kastet jeg hele greia over skranken.
Takk og pris for at vi hadde god tid både på utreise og hjemreise!

Vi hadde samme opplevelse. En overvektig, lat og arrogant fyr som satt i skranken. Måtte hente selv, ingen hjelp å få. Nesten umulig å finne skranken. Spurte mange men ingen hadde hørt om de. Fant det tilslutt.

Back
Topp