En igangsettelse til..

EllemEllen

Blir kjent med forumet
Da kan jeg melde om innleggelse med begynnende SF, 155/94 i trykk og +1 på protein pluss hevelse i bena. Har fått ballongkateter og kjenner mensmurring. Har egentlig termin 9.4! Men det blir garantert før, kun spørsmål om tid nå gitt!
Lykke til til dere andre april-jentene! Gleder meg veldig til å møte lille i magen snart!

Så kjedelig at du har fått SF! Masse lykke til med igangsettelse og fødsel :)

Da kan jeg melde om innleggelse med begynnende SF, 155/94 i trykk og +1 på protein pluss hevelse i bena. Har fått ballongkateter og kjenner mensmurring. Har egentlig termin 9.4! Men det blir garantert før, kun spørsmål om tid nå gitt!
Lykke til til dere andre april-jentene! Gleder meg veldig til å møte lille i magen snart!

Masse lykke til.

Good luck :)

Held og lykke!:)

En liten status!!
Ballongkateteret datt ut etter 3,5 t. Hadde da 1,5-2cm Åpning, men ingen rier, kun mensmurring. Blodtrykket ble senket med tablett og under kontroll. Har hatt flere ctg'er, babyen har det fint. Og mor har det fint. mannen min overnatter med meg på sykehuset.
Vet ikke hva som skjer i morgen, men ingen tegn til fødsel så langt.

Status: fikk satt inn et hormonbånd i skjeden litt før 11. Fungerer som piller, men saktere og mer kontrollert i stedet for rier med et pang. Har ikke sjekket åpning, men har jevnlige, små sammentrekninger. Er visst vanlig å føde i gjennomsnitt 28 t etter innsettelsen så da blir det i natt, hvis vi følger snittet. Prøver å holde oss opptatt med gåtur i korridor, spise i spisesalen, har med yatzy og kort. Vært kort tur ute for luft. Men helt ærlig, det er i bunn og grunn drittkjedelig å vente. Men det sies at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves... ❤️❤️❤️

Back
Topp