En hyggelig overraskelse!

marihøne84

Blir kjent med forumet
Hei. 

Melder meg inn i dag etter at jeg testet positivt i dag tidlig. Dette var ikke ventet, men en veldig hyggelig overraskelse, og jeg som trodde at mensen bare uteble pga eksamens stress. Men det var jo det jeg trodde før jul også, men dessverre mistet jeg den lille spiren den gangen. Jeg er derfor veldig redd for hvordan dette blir denne gangen, men har bestemt meg for og dele mine tanker med dere siden jeg ikke vil si noe til venner eller familie før jeg vet at den nye spiren forblir i magen min! 

Jeg har et lite problem da, vi skal feire med klassen at vi er ferdig med eksamen til fredag, og jeg er jo da selv ut nevnt festkomité, noen som har noen gode forslag til hvordan jeg skal klare og skjule det???

Gratulerer så mye :D Denne gangen er jeg sikker på at det går bra :)

Hva med å late som du drikker sprit og brus/jucie osv? Bare ta med ei spritflaske med vann eller noe :) Så har du den i veska di så ingen andre tar av den?

Antibiotikakur eller andre udramatiske medisiner er en god unnskyldning.
 Gratulerer og lykke til!

Gratulerer :-)  Jeg melder meg også inn nå etter positiv test..er 5+2 i følge terminkalkulator.
Ble veeldig glad og samtidig litt skeptisk da jeg så den positive testen. Hadde en MA i okt 2010(uke 9) og en MA nå i februar(uke 11)
Men vi håper på at alle gode ting er 3 og at det denne gangen går bra.
Er det flere som har mistet flere ganger på rad? Har ingen barn fra før!

Jeg tror at alle gode ting er 3. 
Vet jo selv at det gjør vondt langt inne i sjela når spiren ikke fester seg, håper at det er våres tur denne gangen. 

Gratulerer så mye! Har du først kommet hit får du ikke reise igjen før i februar:-) Ønsker deg lykke til!

Gratulerer :) Jeg heller druejuise på en tom vinflaske.

Gratulerer... Vi tror på et langt og godt opphold i februar gjengen....

Gratulerer! Håper spiren setter seg fast og blir med hele veien ut.. Jeg er ikke medlem her enda, men håper på positiv test om et par uker. Om en evt unnfangselse skjedde rundt sis EL har jeg anslått termin helt i slutten av Februar.. :)

Back
Topp