Bkno1076532
Forelsket i forumet
Har en nabo ( narkoman)som bor i boligfeltet jeg bor i, som aldri har hunden ( type kamp hund)sin i band. En aggressiv hund som blir misshandlet og slått til stadig
Hver gang de skal ut og gå så går de en snarvei forbi meg. Har gjentatte ganger kjeftet på han om at han må ha hunden i bånd. Men neida hunden er løs
typen min har hund ( australsk terrier) som står i bånd ute hos meg når han er der, og den andre hunden har tidligere angrepet "min" hund. I dag holdt vi på ute og plutselig hørte jeg guttene rope at hunden ble angrepet. Både jeg og typen spreng til og gjorde alt for og prøve og få hunden til og slippe men ikke f.. Endte opp me noen kraftige spark mot den andre hunden( noe jeg har ondt i meg for) men der og da virket det som der eneste rette
fikk endelig tak i vår hund og fikk løftet han opp. Da kom eieren til syne og jett om han fikk kjeft. Både jeg og typen min kjeftet på han og han stod og flirte til oss og mente det ikke var noe og bli sint for. Oppdaget at vår hund blødde mye. Så ga beskjed at han fikk ta hunden med seg og forsvinne. Fikk tørket blod av vår hund og lagt trykk på med kompress og bandasje mens jeg ringte politiet. Var nesten så jeg ikke klarte og snakka pga at jeg var så sint.
Tok ikke lang tid før politiet kom og tok bilder og avhørte oss. Så dro de innom naboen. Har anmeldt saken og lagt ned krav om og få hunden avlivet da den er aggressiv og man aldring vet om han angriper barn nedre gang. Etter avhøret bar det til dyrlegen.sårene ble renset og sydd. Ca 3 cm utvendig og 7 cm innvendig pga at det gikk så dypt. Det andre var litt mindre. Håper de gror og at det ikke blir noe komplikasjoner med sårene. Og at den andre hunden blir avlivet da den ikke har det bra. Regninga på dyrlegen på 2666kr skal naboen få dekke.
Måtte bare få luftet hode før det bærer inn i drømmeland med en liten kar som nettopp har Våktnet fra Bedøvelsen. Stakkars go gutten vår ligger nedenfor senga og har vondt.
Hver gang de skal ut og gå så går de en snarvei forbi meg. Har gjentatte ganger kjeftet på han om at han må ha hunden i bånd. Men neida hunden er løs
Tok ikke lang tid før politiet kom og tok bilder og avhørte oss. Så dro de innom naboen. Har anmeldt saken og lagt ned krav om og få hunden avlivet da den er aggressiv og man aldring vet om han angriper barn nedre gang. Etter avhøret bar det til dyrlegen.sårene ble renset og sydd. Ca 3 cm utvendig og 7 cm innvendig pga at det gikk så dypt. Det andre var litt mindre. Håper de gror og at det ikke blir noe komplikasjoner med sårene. Og at den andre hunden blir avlivet da den ikke har det bra. Regninga på dyrlegen på 2666kr skal naboen få dekke.
Måtte bare få luftet hode før det bærer inn i drømmeland med en liten kar som nettopp har Våktnet fra Bedøvelsen. Stakkars go gutten vår ligger nedenfor senga og har vondt.