En "hobbykonsekvens"

TrønderPia82

Elsker forumet
Er ikke noe direkte hobbyspørsmål. Men like greit å spørre på hobbyforumet der hobbyglade folk er samlet[;)]

Noen her som strikker mye?
Jeg sliter med stiv nakke, og delvis en liten smule vondt i høyre arm. Noen andre som sliter med dette? Har noen forebyggingsteknikker? Tror det er pga strikkinga. Men klarer ikke legge en fra meg[;)]

jeg er helt håpløs med strikkepinner, så har ikke egen erfaring, men ejg har ei mor og ei mormor som strikket på seg senebetennelser begge to...
Og ei annen jeg kjenner strikket seg rett og slett ut av arbeidslivet, armene og skuldrene/nakken er helt ødelagt...så det kan gjerne være noe i det ja....

Har sikkert mye å si hvor mye man strikker da, og stillingen osv..og om man klarer å ta seg noen pauser og gjøre noe annet en liten stund?
God bedring!

Jeg og strevde med det da jeg strikket. Måtte "lære" meg å ta pauser, si til meg selv - senke skuldrene osv. Nå bare scrapper jeg[;)]

Ja tror jeg må skjerpe meg litt. Er helt håpløs. Er jo mye annet å gjøre også, men strikkepinnene er så fin kombinasjon til en bra tv-høst[;)]

Back
Topp